اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: مسئولان نظام باید خود را وام‌دار شهدا و مردم بدانند

امام جمعه یزد حضورپرشور در انتخابات را موثرترین راه برای همبستگی ملی دانست و گفت: تنها راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی موجود تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی است.

امام جمعه یزد: مسئولان نظام باید خود را وام‌دار شهدا و مردم بدانند

­به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: شرکت در انتخابات تجدید بعیت با آرمان‌های امام راحل و پاسداری از خون شهداست.

وی با اشاره به توطئه شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی، افزود: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را مهمترین هدف نظام انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد در ادامه گفت: کسانی که می خواهند در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته باشند، باید بدانند اولویت نظام ما پیاده کردن احکام دین و اسلام ناب محمدی است.

ناصری یزدی پیروی از ولایت فقیه را ضروری دانست و تصریح کرد: مسئولان در ایران اسلامی باید خود را وام دار خون شهدا بدانند و بدون هیچ وابستگی به غربی‌ها برای رفاه حال ملت تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حضور پرشور انتخابی آگاهانه داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند.

امام جمعه یزد دلسوزی برای مردم و نبود وابستگی به خارجی‌ها را از جمله شاخصه‌های نامزد اصلح دانست و بیان کرد: نامزدهای شورای شهر باید بیش از پیش به فکر مردم بوده و با شناخت دقیق از مشکلات شهر و روستا برای ساماندهی آنها برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، تأکید کرد: تنها راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی موجود تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه ایثارگری و صبوری ملت ایران است و باید با همبستگی ملی در انتخابات حراست شود.

وی رأی ندادن را در حقیقت کمک به دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش های انسانی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات خنثی کردن توطئه دشمنان است.

ناصری یزدی دولت انقلابی را خار چشم استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و سعی می‌کنند با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف ارزش‌های انقلاب را کمرنگ و مردم را نسبت به اهداف نظام اسلامی بی اعتماد کنند.

امام جمعه یزد در پایان رأی ندادن را از قول امام راحل گناهی کبیره دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی همبستگی ملی و حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول