اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در موضوع انتخابات که در آن قرار داریم موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد اخلاق انتخاباتی است.

در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری در آیین نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد با اشاره به روز ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر، اظهار کرد: روایاتی درباره حضرت فاطمه معصومه از زبان ائمه وجود دارد که نشان دهنده جایگاه والای این شخصیت بزرگ است.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال سال کم آبی و خشکی را در پیش رو داریم، گفت: نیاز است تا با صرفه جویی در مصرف آب با کمبود آب در تابستان مواجه نشویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود، افزود: با توجه مسافرتهای داخل شهری و داخل استانی مردم که به سبب حضور در روستاها و مناطق مختلف برای فعالیت ایجاد می‌شود مسئولین باید با مدیریت و بررسی لازم از کم بود نان جلوگیری کنند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، فرصت مناسب و یک برکت برای استان ما است است که متاسفانه به دلیل نبود فضای مدیریت آموزشی مناسب و محیط خوابگاه خوب، نیاز است مسئولین استانی و استاندار تاکید ویژه بر رفع نیازهای این مجموعه داشته باشد.

امام جمعه بجنورد گفت: در موضوع انتخابات که در آن قرار داریم موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد اخلاق انتخاباتی است.

وی گفت: همه ما باید در انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم تا خدای نکرده گناهی برای ما نوشته نشود.

حجت الاسلام نوری افزود: در صورت رعایت نکردن اخلاق انتخاباتی ممکن است گناه فکری ایجاد شود، سوء زنی شکل بگیرد در صورتی که انتخابات باید باعث اتحاد در جامعه شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: انتخابات را نباید محلی برای دعوا و درگیری قرار دهیم و هر مطلبی را نزنیم و شایعه ای را زنده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: به جای توهین به شخصیت باید کارنامه و برنامه‌های طرف مقابل را نقد کرد.

انتهای پیام/ن/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول