اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

متأسفانه هتاکی و اهانت درمناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده است / حق نداریم بی‌تفاوت باشیم

امام جمعه بناب گفت: متأسفانه هتاکی و اهانت در این مناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده است و این بداخلاقی ها متأسفانه در زندگی روزمره جامعه نیز سرایت کرده و در بین مردم نیز به یک فرهنگ تبدیل می‌شود.

متأسفانه هتاکی و اهانت درمناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده است / حق نداریم بی‌تفاوت باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف حفظ این امانت ارزشمند است؛ اظهار داشت: حفظ و حراست از نظام در شرایط فعلی از اهم واجبات نیز واجب‌تر است و حفظ و حراست این امانت برای هر فرد ایرانی واجب است.

وی تصریح کرد: امروز تمام شیاطین روی زمین و در رأس آنها آمریکا جنایتکار در تلاشند با ایجاد جنگ روانی در جبهه مؤمنین و مسلمانان تفرقه ایجاد کرده و تا حد توان مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دور کنند و با هجمه‌ای روانی و تبلیغاتی مردم را نسبت به انتخابات بی‌تفاوت و آنها را از رأی دادن دلسرد کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با انتقاد از اظهارات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی و مناظرات گفت: بنده حقیر متأثر و متأسفم که هیچ یک از نامزدها از عظمت و دستاوردهای نظام چیزی نمی‌گویند و تنها به تخریب یکدیگر می‌پردازند.

باقری‌بنابی بیان کرد: چرا حضرات از گفتن حقایق ترس و واهمه دارند؟! متأسفانه هتاکی و اهانت در این مناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده است و این بداخلاقی‌ها متأسفانه در زندگی روزمره جامعه نیز سرایت کرده و در بین مردم نیز به یک فرهنگ تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تخریب دولت‌های گذشته به یک فرهنگ تبدیل شده است؛ افزود: با وجود اینکه برخی از دولتمردان مشکلاتی داشته‌اند و باید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند، در عین حال باید عملکرد نظام برای مردم بیان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب، خاطرنشان کرد: در 42 سال گذشته کارهای بزرگ زیادی در کشور صورت گرفته که متأسفانه برای مردم بیان نمی‌شود. وظیفه ما تقدیر و تشکر از مسوولان خدمتگزار است.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی گفت: این کشور و این انقلاب امانت بزرگی در دست ماست و امانت سنگین را باید دست کسی بسپاریم که امانتدار خوبی برای مردم و نظام باشد.

حق نداریم بی‌تفاوت باشیم

وی یادآور شد:کسی که فعلاً به تمام مقدسات در مناظرات حمله می‌کند اگر روی کار بیاید چه کارها خواهد کرد؟! از این رو سپردن امانت به غیر اهل خیانت نابخشودنی است و حق نداریم بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه بناب تأکید کرد: در شرایط فعلی هرگونه قهر از صندوق‌های رأی نوعی خیانت به خون شهداست.

باقری‌بنابی ادامه داد: نباید وارد میدان دشمن شویم و با عدم رأی دادن دشمنان را شاد کنیم و امام زمان (عج) را غمگین نماییم.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب، تصریح کرد: این نظام خون‌بهای عاشوراست و باید با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام را ناامید و مأیوس کنیم.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول