اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انتخاب فرد اصلح اولویت مردم باشد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم باید از میان نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلح را انتخاب و با این کار به رفع مشکلات جامعه کمک کنند.

انتخاب فرد اصلح اولویت مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با بیان اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر رو روستا قرارداریم اظهارداشت: آیات و روایات وظیفه مردم را مشخص کرده و جمهوریت یعنی مردم در نظام نقش داشته باشند و حکومت و حاکمیت به دست مردم انتخاب و در خدمت مردم باشد.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند بطوریکه هم‌اینک نیز بدنبال این هستند که اسلامیت را از این کشور بردارند و با ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه و با نا امید کردن مردم و همچنین با تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات  به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

وی تاکید کرد: به فضل الهی و با حضور رهبر معظم انقلاب و با همت مردم این انتخابات نیز همانند گذشته و پر شور تر از دوره‌های قبل و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند با وجود همه مشکلاتی که مردم دارند و تحریم‌هایی که وجود دارد مردم همانند ۴۲ سال گذشته در این انتخابات نیز پر شور شرکت می‌کنند.

بی نیاز گفت: مردم باید از میان نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلح را انتخاب و با این کار به رفع مشکلات جامعه کمک کنند.

وی بیان کرد: عزت جمهوری اسلامی در گرو تلاش جمعی مسوولان و تقوی الهی است،  هر کس در اسلام مسوولیتی می‌پذیرد باید همواره خدا را ناظر بر اعمالش بداند و وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: خدمت به خلق و حراست از بیت المال باید مورد اهتمام مسوولان باشد و در نظام اسلامی مسوولان باید در خدمت به مردم افتخار کنند.

وی افزود: مسوولیت در اسلام بسیار سخت‌گیرانه است مسوولیت در عین حال که نعمت محسوب می‌شود یک امانت الهی است و مسوولان باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته، با تبریک به مناسبت دهه کرامت و ولادت باسعادت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: با توجه به روایات موجود از ائمه اطهار(ع)؛ حضرت فاطمه معصومه (س) شفاعت گسترده‌ای دارد و شیعیان با شفاعت ایشان وارد بهشت خواهند شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول