اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی صهیونیست‌ها موافقت کرد

پلیس رژیم صهیونیستی از توافق با نهادهای تندروی صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز «پرچم» در بیت‌المقدس خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی صهیونیست‌ها موافقت کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که با نهادهای صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه موافقت کرده است.

به نوشته وبگاه معا، طبق این توافق راهپیمایی از خیابان «هنِفیئیم» به سمت خیابان «سلطان سلیمان» و سپس میدان «باب العامود» امتداد خواهد یافت و شهرک‌نشینان صهیونیست در این میدان و در نزدیکی مسجدالاقصی مراسم رقص و شادی برپا خواهند کرد و پس از آن به سمت میدان «تساهَل» و خیابان «باب الخلیل» حرکت خواهند رفت تا در نهایت به دیوار «براق» برسند.

بنابراین بخشی از این مراسم تحریک‌آمیز در بخش محله‌های مسلمان‌نشین و بخشی نیز در محله‌های یهودی‌نشین انجام خواهد گرفت.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

علی‌رغم هشدارهای مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم - که احتمالا روزهای پایانی حضور در قدرت را طی می‌کند - وی اما به‌دنبال اجرای سیاست «زمین سوخته» برای کابینه بعدی است.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، دولت آمریکا به  رژیم صهیونیستی هشدار داده که برگزاری راهپیمایی پرچم در روز سه‌شنبه هفته بعد، می‌تواند باعث شروع مجدد تظاهرات‌های فلسطینی‌ها و حتی دور جدیدی از جنگ با نوار غزه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول