اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشارکت در انتخابات نه به ترفند‌های دشمن است

امام جمعه بویین میاندشت گفت: دشمنان دست به دست هم دادند که مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد کم شود اما ملت ایران با انگشت خود به تمام ترفندهای دشمنان نه می‌گویند.

مشارکت در انتخابات نه به ترفند‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه دشمنان با تمام قوا و امکانات به میدان آمدند تا با شیوه‌های مختلف مردم را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق کنند، اظهار داشت: هدف دشمن کاهش آرای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر روز به قله‌های موفقیت نزدیک‌تر می‌شود و دشمنان از رسیدن نظام به عظمت و بزرگی هراس دارند، گفت: دشمن در این دوره انتخابات بیشترین آتش‌باری را به کار گرفته است تا مشارکت مردم کم شود.

وی تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال تفرقه بین مردم و نظام اسلامی ایران بوده است که از این راه‌ها عرصه سیاسی انتخابات است که با شرکت نکردن مردم در انتخابات به دنیا تلقین کند که مردم از نظام ناراضی هستند.

اسکندری گفت: پیام امام و شهدا مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های سیاسی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری است، شرکت در انتخابات به معنای تجدید حیات انقلاب و شکوه دینداری ملت است که دشمن با کاهش مشارکت اعلام می‌کند مردم از نظام خسته شدند و دیگر جایی برای مانده این نظام نیست.

امام‌جمعه بویین میاندشت  با بیان اینکه گول دشمنان را نخورید، گفت: دشمنان با کاهش حضور مردم ایران در انتخابات به دنبال این هستند که در ایران نیز به مانند افغانستان و عراق پایگاهی ایجاد کنند تا منافع خودشان را به دست آوردند.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان دست به دست هم دادند که مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد کم شود اما ملت ایران با انگشت خود به تمام ترفندهای دشمنان نه می‌گویند و یک‌صدا در دهان آمریکا خواهند کوبید.

انتهای پیام/63071/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول