اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جلیلی: کشور برای جهش نیازمند امثال شهید باکری است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری رشادت‌های شهید باکری و همرزمانش، نیاز امروز کشور را همت و اراده ی امثال شهید باکری دانست وگفت: اگر خواهان ایجاد جهش واقعی در کشور هستیم باید افرادی که مثل این شهید با اراده و همت هستند را به مردم معرفی کنیم.

جلیلی: کشور برای جهش  نیازمند امثال شهید باکری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید جلیلی در گفت‌وگوی  مستقیم خود با مردم آذربایجان‌غربی که از  شبکه استانی  آذربایجان‌غربی پخش شد این استان را دروازه صادرات به کشورهای مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: این استان با داشتن مرز مشترک با چندین کشور ظرفیت مهمی در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود، که باید برای استفاده از این ظرفیت مهم  برنامه‌ریزی کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و معدن افزود: کشاورزی و معدن در این استان یکی از مواردی است که می توان با توجه و برنامه ریزی و ایجاد صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی در جهت ایجاد اشتغال و بهره‌مندی اقتصادی از آن استفاده کرد و گام مهمی در جهش تولید برداشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به استعدادهای ورزشی این استان خاطرنشان کرد: آذربایجان‌غربی در رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال مستعد و پیشتاز  است و اگر بخواهیم این روند روبه رشد ادامه داشته باشد باید در جهت استعدادیابی قدم‌های صحیحی برداریم.

وی با تاکید براین که نمی‌شود کشور را با نمایش اداره کرد ادامه داد: برای ایجاد جهش در چهارسال پیش رو و برون رفت از شرایط فعلی نیازمند همکاری مردم و دولتمردان هستیم و باید روندی اتخاذ کنیم تا مردم ناظر بر عملکرد دولت باشند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری رشادت‌های شهید باکری و همرزمانش، نیاز امروز کشور را همت و اراده‌ی امثال شهید باکری دانست وگفت: اگر خواهان ایجاد جهش واقعی در کشور هستیم باید افرادی که مثل این شهید با اراده و همت هستند را به مردم معرفی کنیم و برای اداره کشور روی کار بیاوریم.

جلیلی در بخش پایانی صحبت‌‌های خود با اشاره به رشادت‌های مردم آذربایجان‌غربی در مبارزه و تامین امنیت مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: مردم آذربایجان‌غربی سا‌ل‌ها با اراده و همت امنیت مرزهای ایران عزیز را تامین کرده اند ، و شهید باکری و آیت الله حسنی نماد این مجاهدت‌ها هستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول