اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

کریمی‌اول: مردم از بی عدالتی، رفیق بازی و رانت خواری خسته شده‌اند/ رفتار دروغ در مناظره به خود کاندیدا برمی‌گردد

رئیس ستاد انتخابات مردمی رئیسی (ایران ما) در استان گلستان گفت: مردم واقعا از رانت‌خواری، رفیق و فامیل‌بازی، بی‌عدالتی و تبعیض خسته شدند، مردم به دنبال رئیس جمهور و یا فردی هستند که بتواند با اینگونه رذائل اخلاقی و اسلامی مبارزه کرده و با آنها برخورد قاطع کند.

کریمی‌اول: مردم از بی عدالتی، رفیق بازی و رانت خواری خسته شده‌اند/ رفتار دروغ در مناظره به خود کاندیدا برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم و اتفاقات یکسال گذشته در ایران که سبب فشار اقتصادی بسیاری به مردم شده است و با بررسی‌های میدانی متوجه شدیم مردم به دنبال دولت و کاندیدایی هستند که با آنها صادق بوده و گره از مشکلات اقتصادی آنها را باز کرده و تحول خوبی در کشور در رفع مشکلات ایجاد کند.

برای آشنایی بیشتر مخاطبان از میزان  اقبال مردم شرق استان گلستان به برنامه‌های دکتر رئیسی گفت‌وگو با حسین کریمی‌اول رئیس ستاد انتخابات مردمی رئیسی (ایران ما) در استان گلستان ترتیب دادیم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.

اقبال دکتر رئیسی در شرق گلستان نسبت به دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار خوب است

فارس: در هفته پایانی تبلیغات ریاست جمهوری مردم شرق استان گلستان به برنامه‌های کدام کاندیدا اقبال بهتری نشان داده‌ می‌دهند؟
کریمی‌اول:
در شرق گلستان دکتر رئیسی نسبت به دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری اقبال بسیار خوبی دارد و این نشان‌دهنده این است که وی توانسته صادقانه با مردم سخن بگوید و با فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته تاکنون در آستان قدس‌رضوی و قوه قضائیه انجام داده مردم نسبت به وی و عمل به سخنانش اعتماد بیشتری دارند.


فارس: علت اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع توطئه‌ها، هجمه‌ها، تخریب‌های تلاش دارند که با ایجاد ترس در دل مردم آنها نسبت به آیت‌الله رئیسی بدبین کنند، چیست؟
کریمی‌اول:
دشمن با کمک عوامل نفوذی خود در داخل کشور تلاش دارد تا مانع تشکیل دولت انقلابی شود، آمریکا و صهیونیست و تمامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در اتاق فکر خود با کمک جریانات داخلی و عوامل نفوذی در داخل کشور تلاش دارند تا فرد و یا دولتی که همسو با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده انتخاب نشود.
این فکر و اقدام را می‌توان در صحبت چند ماه اخیر سفیر فرانسه اثبات کرد که به همه کشورهای اروپایی اعلام کرد باید تلاش کنیم تا دولت انقلابی روی کار نیاید.
وظیفه همه ما این است که هدف دشمن را به همه مردم ایران اطلاع‌رسانی کنیم، وظیفه نیروهای انقلابی و همه ما این است که مولفه‌ها و اهداف دشمن را در انتخابات پیش رو به مردم ایران به ویژه جوانان اطلاع‌رسانی کرده و به آنها آگاهی‌های لازم را ارائه دهند.
در این مسیر حتی باید محله به محله و چهره‌به‌چهره اقدام کرد تا نقشه‌های دشمن مانند گذشته نقش بر آب شود و اگر دشمن  تلاش کند تا دولتی موافق خود بر سر کار آید مطمئنا انقلاب اسلامی دچار حادثه خواهد شد.

فارس: به نظر شما در روزهای پایانی تبلیغات ریاست جمهوری آیا این حملات بر علیه آیت‌الله رئیسی بیشتر خواهد شد؟
کریمی‌اول:
سکوت معنادار عوامل دولت فعلی قابل تامل است، دولت فعلی بعد از مناظرات انجام شده در یک سکوت معنادار بسر می‌برد و همه باید هوشیار بوده که سناریو مقابله آنها بعد از مناظره سوم و در ۴۸ ساعت باقیمانده به روز انتخابات اجرا خواهد شد، لذا ما باید دست از فعالیت کشیده و خوش باور باشیم که پیروزی نهایی از آن دولت انقلابی است بلکه باید همچنان محکم پای کار بمانیم و عملیات روانی و پاتک های دشمن را در لحظات آخر خنثی کنیم.
جوانان انقلابی ما نیز در اتاق فکر باید با ایده و اندیشه برتر عملیات روانی و پاتک‌های مقابله با دشمنان را طراحی کرده تا بتوانیم به موقع عمل کرده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دولت انقلابی را تشکیل دهیم.

* مردم به دنبال رئیس جمهور هستند که با فساد برخورد قاطع کند/ رئیس جمهور آینده باید حق ملت را از گلوی رانت‌خواران در بیاورد

فارس: فساد‌ستیزی چقدر در شرایط فعلی برای کم کردن فاصله ایجاد شده بین دولت و ملت موثر است؟
کریمی‌اول:
مردم واقعا از رانت‌خواری، رفیق و فامیل‌بازی، بی‌عدالتی و تبعیض خسته شدند، وقتی می‌بینند که خودشان با کلی مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه بوده و عده‌ای در دولت فعلی با رانت‌خواری و بی‌عدالتی زندگی می‌کنند اعتمادی به دولت نخواهند داشت، در حال حاضر مردم به دنبال رئیس جمهور و یا فردی هستند که بتواند با اینگونه رذائل اخلاقی و اسلامی مبارزه کرده و با آنها برخورد قاطع کند.
مردم می‌بینند دولتمردان فقط حرف از برخورد و مبارزه با فساد می‌زنند ولی در عمل هیچ اتفاقی در کشور رخ نمی‌دهد مطمئنا دولت را ناتوان دیده و هرگز وی و عوامل وی  را برای دوره بعدی انتخاب نخواهند کرد.
در صورتی که در همین مدت کوتاه قوه قضائیه توانسته چندین گره از مشکلات کارخانه‌داران و تولیدکنندگان را رفع کرده و تولید و اشتغال را در کشور احیا کند.

فارس: تاکیدات امام راحل و مقام معظه رهبری بر برتری کوخ‌نشینان بر کاخ‌نشینان و مرفعین بی‌درد چقدر باید به عنوان یک شاخص ارزشمند با رویکرد ساده‌زیستی مورد توجه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باشد ؟
کریمی‌اول:
رئیس جمهور آینده باید حق ملت را از گلوی رانت‌خواران در بیاورد، مردمی به دنبال رئیس جمهوری هستند که شجاع، مقتدر، دارای برنامه برای سرمایه کشور بوده و در مقابل زیاده‌خواهان ایستاده و حق ملت را از گلوی رانت‌خواران در بیاورد.
مردم قیام کرده و حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردند تا ساده‌زیستی و زندگی امام علی (ع) سرمشق و الگو مردم کشور به ویژه رئیس جمهور و وزراءش باشد نه اینکه دولت در کاخ‌ها قدیم زندگی کند و دردی از مشکلات مردم را درک نکرده و آنها را برطرف نکند.
همه ما مسلمانیم و باید در یک سطح در جامعه زندگی کنیم نه اینکه تشریفات و رفاه مالی را فقط برای خود بدانیم و به فکر محرومان نباشیم.

* مردم به دنبال رئیس‌جمهوری هستند که در مجامع بین‌المللی همچون «حاج قاسم سلیمانی» قاطع عمل کند

فارس: شجاعت و ایستادگی قهرمانانه در برابر کرنش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باشد ؟
کریمی‌اول:
مردم به دنبال رئیس‌جمهوری هستند که بعد از این همه مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمن از عزت و آبروی کشور مراقبت کرده و از آن دفاع کند و در بین مجامع بین‌المللی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی قاطع عمل کند و به  مانند ایشان در جهان به عنوان بزرگترین ژنرال دنیا طوری رفتار و عمل کند که آرزوی دیدنش را داشته باشند.
رئیس جمهور پاکدست که به دنبال جناح و گروه خود نبوده و تلاشش استقلال و شکوفایی کشور و مردمانش در جهان باشد.

فارس: اینکه در فضای مجازی طرفداران برخی کاندیدا و طرفداران آنان برای آیت‌الله رئیسی اقدام به توهین می‌کنند حکایت از چیست؟
کریمی‌اول:
توهین کاندیدای اصلاح‌طلب به انقلاب اسلامی و یا کاندیدای دیگر توهین به شخص نبوده بلکه توهین به حوزه علمیه، سلسله جلیل روحانیت و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.
ما در ایران اسلامی که دارای حکومت اسلامی بوده زندگی می‌کنیم و ادعا مسلمانی داریم در صورتی که در آموزه‌های دینی تهمت، افترا و توهین به مسلمان دیگر جایز نبوده و رفتار دروغ این کاندیدا در مناظرات در پیشگاه ۸۰ میلیون نفر ایرانی سبب خرد شدن شخصیت خودش است، دروغ و توهین این شخص که زبان دشمن درباره انقلاب اسلامی بوده بالاتر از بداخلاقی به‌شمار می‌رود و باید پاسخگو باشد.
وی ادعا دارد که در انقلاب اسلامی آزادی بیان نیست در صورتی که وی با آزادی بیان در رسانه حاضر شده و علاوه بر توهین و دروغ آرمان‌های انقلاب اسلامی را نیز زیر سوال برده است.
انقلاب اسلامی عربده‌کشی این افراد را به خاطر اصل بزرگ حفظ آرمان‌های انقلاب تحمل می‌کند وگرنه اینها در قبال انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهید حفظ و مراقبت شده عددی نیستند.
توهین و تهمت وی به آقای رئیسی توهین به حوزه علمیه و سلسله جلیل روحانیت بوده و وی باید پاسخگوی رفتار خود باشد.
نباید کاندیداها به خاطر رای آوردن خط قرمز نظام جمهوری اسلامی را زیرپا گذاشته و از هر ترفند و حقه‌ای برای به دست آوردن قدرت و اعمال اهدافشان استفاده کنند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول