اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

واژگونی تانکر حامل مازوت در سنندج یک کشته برجای گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از واژگونی تانکر حامل مازوت در مسیر بلوار دکتر حسینی بالاتر از تعویض پلاک خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده این تانکر جان خود را از دست داد.

واژگونی تانکر حامل مازوت در سنندج یک کشته برجای گذاشت

صالح زندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ساعت 3:33 دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی با سامانه 125 خبر از واژگونی تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی بالاتر از تعویض پلاک اعلام شد. 

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نیروهای ایستگاه‌های یک و دو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی را انجام دادند. 

وی اعلام کرد: راننده تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه به یک دستگاه تریلی حامل کانتینر که در حاشیه بلوار پارک شده بود؛ برخورد می‌کند و کابین از تانکر جدا شده و تانکر به یک دستگاه اتوبوس پارک شده در حاشیه بلوار برخورد و واژگون می‌شود. 

زندی افزود: با توجه به واژگونی تانکر مواد سوختی در این بلوار سرازیر شد که بلافاصله نیروهای امداد به همراه چندین دستگاه ماشین آلات سازمان عمران شهرداری با حمل خاک نسبت به پاکسازی این بلوار اقدام نمودند. 

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده تانکر جان خود را از دست داد و هم اکنون مسیر بلوار دکتر حسینی با جابجایی تانکر و پاکسازی کامل مسیر بازگشایی شده و تردد در آن در جریان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول