اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حمایت جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد از آیت‌الله رئیسی

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با صدور بیانیه ای از آیت‌الله رئیسی حمایت کردند.

حمایت جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد از آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، جمعی از تشکل‌های  دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه آیت الله رئیسی مایه سرافرازی و تحول به نفع مردم بوده و شاخص‌های تشکیل دولت کارآمد انقلابی را دارد با صدور بیانیه ای از این کاندیدای ریاست جمهوری حمایت کردند.

در متن بیانیه جمعی از تشکل‌های  دانشجویی دانشگاه آزاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انقلاب اسلامی مردم ایران در طول بیش از چهل سال گذر تاریخی خود دورانی حساس آکنده از فتنه ها و دشمنی های بیگانگان استعمار پیشه و خواص تجدید نظر طلب را با سربلندی و فرخی پشت سر گذاشته است، عزتی که جز با حمایت های ایثارگرانه توده های انقلابی مردم ایران امکان پذیر نبود و هم اکنون این فرزندان خمینی کبیر بیش از هر چیز به تحقق رهنمود رهبر عزیزشان در تشکیل دولتی در شان انقلاب اسلامی می اندیشند، امری که بی تردید جز با ایجاد دولتی جوان ، کارآمد و انقلابی میسر شدنی نیست.

اکنون ما دانشجویان تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به نمایندگی از بخش بزرگی از جوانان خداجوی ایرانی با تدبر و سنجش عملگرایانه نامزد های انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه ۱۴۰۰، و با عنایت به برنامه های ارائه شده و نگاه به سابقه فعالیت های این عزیزان، ضمن احترام به تمامی نامزد های انتخاباتی، شاخص های تشکیل دولت کارآمد انقلابی را در آیت الله سید ابراهیم رئیسی یافتیم. شخصی که سال های سال در سنگرهای گوناگون کمر به خدمت به مردم ایران بسته و حضور ایشان در هر جایگاهی مایه سرفرازی، اصلاح به احسن  و تحول به نفع مردم در آن جایگاه ها بوده و اکنون که صحبت از جایگاه عالی ترین مقام اجرایی کشور است، بی شک هیچ چیز به اندازه تغییر به نفع مردم رنج دیده و صبور مد نظر ما جوانان انقلابی نیست. 

اکنون ضمن اعلان حمایت خویش از این شخصیت دلسوز و کارآمد که وجود وی مایه افتخار نظام و شادمانی امت انقلابی گردیده ، آحاد ملت ایران دعوت به همراهی ایشان جهت تحقق دولت جوان حزب اللهی  می نماییم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز 
 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول