اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تیرهای زهرآلود بدخواهان تنها به سمت یک کاندیداست/«رئیسی» امتحان پس داده است

امام جمعه موقت یاسوج و روحانی سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی گفت: از قدیم ارتباطاتی با آیت‌الله رئیسی داشته‌ام جلساتی بود که مشترکا شرکت می‌کردیم به عینه می‌دیدم که علاوه بر تبحر در کار اجرایی پایبندی بالایی به مسائل دینی و مذهبی دارد.

تیرهای زهرآلود بدخواهان تنها به سمت یک کاندیداست/«رئیسی» امتحان پس داده است

حجت الاسلام و المسلمین سید علی صالح موسوی اعظم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: در برهه بسیار حساسی قرار داریم که همه دشمنان اسلام با توان مطلق در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند و قصد آنها مقابله با اسلامیت نظام است.

وی گفت: اکنون وظیفه قانونی و شرعی داریم که یک صدا و همدل پای صندوق‌های رای رفته و شخصی را به عنوان رئیس جمهور برگزینیم که در میدان عمل به اسلامیت و جمهوریت نظام اعتقاد داشته و برای استمرار آن کوشش کند.

این روحانی با سابقه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه استکبار و ایادی داخلی آن‌ها و دگراندیشان تبلیغات سوئی را علیه یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به راه انداختند چون می دانند اگر این کاندیدا پا به عرصه اجرایی بگذارد دست دشمنان از این کشور کوتاه خواهد شد.

وی گفت: باید با تمام توان با استدلال و فکر ساعد و عقیده و باور به میدان بیاییم و شخصی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم که به تمام معنا وارسته و شایسته بوده اگر قول می‌دهد به آن عمل کند تا اعتماد مردم دوباره بازگردد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: از قدیم ارتباطاتی با آیت‌الله رئیسی داشته‌ام جلساتی بود که مشترکا شرکت می‌کردیم به عینه می‌دیدم که علاوه بر تبحر در کار اجرایی پایبندی بالایی به مسائل دینی و مذهبی دارد.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز برای اشاعه گفتمان خود باید چنین مدیرانی داشته باشد تا بتوانند در تبیین و گسترش و نشر اسلام ناب در دنیای کفر و الحاد امروزی موفق باشند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول