اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیام جالب ایموبیله به مادرش پس از برد در یورو

ستاره گلزن ایتالیا پس از درخشش در دیدار مقابل ترکیه از مادرش تشکر کرد.

پیام جالب ایموبیله به مادرش پس از برد در یورو

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب اولین بازی یورو 2020، تیم ملی ایتالیا مقابل تیم ملی ترکیه به برتری 3 بر صفر رسید. 

در این مسابقه چیرو ایموبیله نمایشی درخشان داشت و توانست یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. او همچنین روی گل اول نیز تاثیرگذار بود و با حضور او مدافع ترکیه اشتباه کرد و دروازه‌ خودشان را باز کرد. 

ایموبیله که در بازی‌های باشگاهی (لاتزیو) همیشه درخشان بوده ولی در نمایش ملی افت و خیز داشته است، پس از این گلزنی و نمایشی درخشان در یورو اظهار داشت: اینکه که در اولین بازی یورو و در ورزشگاه مورد علاقه‌ام (بازی در ورزشگاه لاتزیو برگزار شد) گلزنی کردم برای باور پذیر نیست. این برد نتیجه صبر ما بود. نتیجه تحمل کردن اوضاع بازی و با صبر و حوصله بازی کردن. میخواهم از مادرم تشکر کنم که به من خیلی چیزها یاد داد. 

وی ادامه داد: مادرم همیشه از بچگی به من آموخته بود که آدم همیشه در زندگی باید در لحظه درست، در جای درست قرار گیرد و الا فایده‌ای نخواهد داشت. امروز هم همین شد و من توانستم با جا گیری درست بازگشت توپ را به گل تبدیل کنم. 

ایموبیله گفت: البته گل سوم ما بسیار گل خوبی بود زیرا ما توانستیم یک جابه‌جایی خوب را در زمین به ثبت رسانیم. ما توپ را گرفتیم و خیلی خوب از راست به چپ آوردیم و ممنون از لورنتزو (اینسینیه) که آن ضربه زیبا را زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول