اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعتمادآفرینی مهم‌ترین اولویت دولت آینده است/ باید کارو تلاش جهادی را احیا کرد

رییس ستاد جمعیت حامیان انقلاب اسلامی آیت الله رییسی در هرمزگان گفت: با کار و تلاش جهادی می‌توان اعتماد را به جامعه بازگرداند و از فرصت حضور مردم در عرصه‌ها بهره‌ جست.

اعتمادآفرینی مهم‌ترین اولویت دولت آینده است/ باید کارو تلاش جهادی را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه هم اندیشی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان هرمزگان حامیان آیت الله رئیسی صبح امرزو برگزار شد.

در این نشست به که ریاست رضا کریم آبادی رئیس ستاد جمعیت حامیان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان و در راستای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو برگزار شد، بر ضرورت تلاش برای مشارکت جامعه در این دوره از انتخابات تأکید و برنامه‌های این جمعیت به منظور ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های آیت الله رییسی برای عموم جامعه تشریح شد.

رئیس ستاد مردمی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان در اظهاراتی با اشاره به اهمیت حضور مردم طبق فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران، بلاخص مردم استان هرمزگان درگیر مسائل مختلف معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، بهداشتی، آموزشی و ... است که وضعیت موجود به دلیل عدم حضور افراد انقلابی، متدین و متخصص در راس مدیریت اجرایی کشور در 8 ساله گذشته است.

وی افزود: سوء استفاده بیگانگان از این فضا در جهت دلسرد کردن مردم از آرمان های انقلاب و رهبری را در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شاهدیم که تنها راهکار برون رفت از این معضل، انتخاب گزینه‌ای انقلابی، متدین و متخصص خواهد بود که حضرت آیت الله رئیسی توانستند نمونه بارز یک مدیریت انقلابی را در قوه قضاییه و دستگاه‌های دیگر به خوبی به مردم نشان دهند.

دکتر رضا کریم آبادی از همه‌ی آحاد مردم شهید پرور استان هرمزگان درخواست کرد تا در این حرکت عظیم مشارکت نموده و مشتی محکم بر دهان  یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب بزنند.

وی همچنین ادامه داد: برای ایجاد اعتماد در مردم برای مشارکت بیشتر، سه رکن اساسی تعهد، تخصص و انقلابی بودن را باید در جامعه گسترش داد و کاندیداهای شورای شهر نیز باید بدانند که مردم از آنان کار و تلاش جهادی برای حل مشکلات شهر و ایجاد همگرایی حداکثری را طلب می‌کنند.

کریم‌آبادی در پایان این جلسه نیز احکامی برای شورای سیاستگذاری انتخابات 1400 این ستاد ابلاغ کرد تا با ایجاد یک هم افزایی و سازماندهی، در راستای یک انتخاب اصلح با رای حداکثری در بین  مردم شهید پرور استان هرمزگان گامی مقتدرانه در این  مسیر برداشته شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول