اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فقر و افسردگی هدیه دولت برای زنان/ استفاده ابزاری از زنان پذیرفتنی نیست

رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ بانوان با حضور فعال در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد که تبلیغات و استفاده‌ ابزاری از آنان دیگر برای مدعیان دروغین از حقوق زنان تاثیر نخواهد شد.

فقر و افسردگی هدیه دولت برای زنان/ استفاده ابزاری از زنان پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیر علی خرامین در جمع کمیته بانوان شورای وحدت  با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند این کمیته گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نقش مهمی در تحولات  سیاسی و اجتماعی جامعه دارند که قطعا حضور فعال و بانشاط آنان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تعیین کننده است.

وی به شعار هر خانه یک ستاد اشاره کرد و گفت: هر خانه یک ستاد  می‌خواهیم بگوییم هر کدام از افراد جامعه یک ستاد هستند و می‌توانند با تنویر افکار و توجیه نزدیکان خود نقش آفرین باشند.

خرامین با بیان اینکه همه با تلاش جهادی و مشارکت حداکثری باید به رأی نامزد اصلح کمک کنیم خاطرنشان کرد: وظیفه هر فرد این است که وضعیت موجود را تحلیل و برای دیگران تبیین کنند تا به خواست خدا  با انتخاب حضرت آیت‌اللّه رئیسی که کارنامه درخشانی در عرصه  عمل دارد  گامی در جهت شکوفایی ایران اسلامی  برداشته شود.

 رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد  افزود:کسی که می‌خواهد کارگزار نظام جمهوری اسلامی باشد باید دارای علم، تقوا و حسن مدیریت و تدبیر  در عرصه‌  عمل داشته باشد که در میان کاندیدای ریاست جمهوری حضرت آیت‌اللّه رئیسی در این زمینه در عرصه های مختلف  خدمت نشان داده است که خدمتگزاری صادق برای مردم بوده است.

وی خطاب  به کاندیدایی  که امروز  در دفاع از حقوق زنان و دختران بر آمده‌اند  گفت: آقایان اگر دلسوز زنان و دختران این مملکت هستند پاسخ دهند که برای امول غارت شده بورس که از فروش النگوی دختران به امید شکل دهی زندگی آیندشان  تهیه شده بود چه کردند.

خرامین یادآور شد: چرا مدعیان فکری به حال دختران زباله گردی نمی کنند که سیاست‌های غلط اقتصادی آنها زندگیشان را نابود کرد.

خرامین  استفاده  ابزاری از زنان و دختران را کاری نادرست و مخالف شان این قشر تاثیر گذار در جامعه  دانست و گفت:  چرا آقایان به فکر زنانی نسیتند  و نبودند که فقر و فلاکت اقتصادی حاصل سیاسیت‌های غلط آنان را به بحران و آسیب جدی کشانده است چرا به فکر خیل دختران بیکار افسرده‌ای نیستند که ازدواج و زندگی برای آنان افسانه شده. آنوقت در فکر ارسال پیامک  به دختران هستند ، پیامک پیشکش شما .

در این جلسه  رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی شورای وحدت حضرت آیت الله رئیسی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در جهت  تبیین  اهمیت  این دوره از انتخابات و حضور موثر و پرشور بانوان در پای صندوق‌های رای پرداخت .

گوهر باقرپور با بیان اینکه بانوان جامعه اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه الزهرا( س) نقش خویش را به خوبی در جامعه  ایفا می کنند گفت: پیش‌نیاز حرکت اجتماعی و عمل به تکالیف اجتماعی خودسازی است و طبق روایات قرآن کریم باید امانت را به اهل آن برسانیم و انتخاب اصلح داشته باشیم که قطعا بانوان در این زمینه نقش خویش را ایفا خواهند کرد.

وی استفاده از بستر فضای مجازی در شرایط کرونایی را یادآور شد و گفت: با سازماندهی نیروی انسانی ودرک شرایط موجود تلاش می‌کنیم  مشارکت  حداکثری بانوان  را پای صندوق های رای فراهم آوریم.

باقرپور در پایان خاطرنشان کرد: برخی نامزدهای ریاست جمهوری از تکنیک مظلوم‌نمایی یا استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات استفاده می‌کنند که قطعا  بانوان فهیم و فاطمی ما در اقصی نقاط کشور  به درجه ای از فهم و شعور اجتماعی  رسیده اند  که این گونه استفاده ابزاری و تبلیغات دروغ آنها را از انتخاب اصلح باز نخواهد داشت.

رئیس کمیته بانوان شورای وحدت ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی  در پایان  بر وحدت و همدلی  برای مشارکت حداکثری و موفقیت جریان انقلابی  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول