اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رقابت کارخانه‌های فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد

به گفته مدیرکل استاندارد فارس واحدهای تولیدی استان فارس که همه محصولات آنها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد باشد، می توانند از تاریخ ۱۷ خرداد ماه در رقابت برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان شرکت کنند.

رقابت کارخانه‌های فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رهنما با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه مدیران تمام واحدهای تحت پوشش استاندارد دارای کارتابل در سامانه نظارت براجرای استانداردبوده ودارای رمز ورودبه سامانه هستند پس مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی می‌توانند نسبت به تهیه و تکمیل مستندات لازم مطابق با فرم های مربوطه که درسایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس http://shiraz.isiri.gov.ir   بارگذاری شده اقدام نموده و تا تاریخ ۱۰ تیر ماه در کارتابل سامانه نظارت بر اجرای استاندارد بارگذاری نمایند.

وی گفت:  در صورتی که واحدهای متقاضی به هر دلیل موفق به ثبت نام در فرآیند انتخاب واحد نمونه نگردیدند، مشکل مربوطه را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام شود ضمن اینکه هرگونه تغییر در عوامل و ضوابط ارزیابی در سایت مذکور اطلاع رسانی می گردد و تاکید می گردد که امکان اقدام درخصوص درخواست هایی که خارج از مهلت تعیین شده و یا به صورت ناقص ارائه گردد، وجود نخواهد داشت.

مدیرکل استاندارد افزود: کالاهای تولیدی این شرکت ها نباید در جریان آزمونهای سال گذشته، هیچ گونه مغایرتی با موازین استاندارد داشته و این شرکت ها نیز نباید هیچ گونه شکایت منجر به اقدام حقوقی را در کارنامه داشته باشند.

رهنما بیان کرد: از واحدهای برگزیده در روز جهانی استاندارد تقدیر می شود.
                   
به گفته وی، هم اینک افزون بر هزار و 480 واحد صنعتی در استان فارس برای 2 هزار و 286 فرآورده تولیدی خود از اداره کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد دریافت کرده اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول