اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری ۸۸۸ برنامه «دهه کرامت» در گلستان

دبیر چهاردهمین «جشن زیر سایه خورشید» در استان گلستان از برگزاری ۸۸۸ برنامه به مناسبت بزرگداشت ایام «دهه کرامت» در استان خبر داد.

برگزاری ۸۸۸ برنامه «دهه کرامت» در گلستان

صابر کشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با گرامیداشت دهه کرامت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به نیابت از هشتمین امام شیعیان امام رضا (ع) تعداد ۸۸۸ برنامه در ایام بافضیلت دهه کرامت در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی از حضور خدام رضوی در 29 خرداد ماه جاری در گلستان خبر داد و تصریح کرد: خدام‌رضوی تا پایان چهارم تیرماه در استان گلستان حضور خواهند داشت و مردم از برکت حضور این عزیزان در سطح استان بهره‌مند می‌شوند.

دبیر چهادهمین «جشن زیر سایه خورشید» در استان گلستان از آغاز برگزاری برنامه‌های «دهه کرامت» در گلستان خبر داد و افزود: برنامه‌های «دهه کرامت» از هفته گذشته در سطح استان گلستان آغاز شده است و آیین اهتزاز پرچم رضوی را در شهرستان گرگان برگزار شد.

کشیری با اشاره به اینکه دو کاروان با حضور روحانی خادم در گلستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری مراسم‌های دهه کرامت یک کاروان در شرق استان گلستان و یک کاروان در غرب استان گلستان حضور خواهند داشت و دو تیم نیز کارهای ضدعفونی را برعهده دارند.

* «جشن شکوفه‌های نور» در امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار می‌شود

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری تمامی مراسم‌هایی که در دهه کرامت برگزار می‌شود پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد، ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های ما در «دهه کرامت» می‌توان به اجرای کاروان شادی به صورت خیابانی اشاره کرد همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از کادر درمان و دیدار با خانواده‌های ایتام حسینی اشاره کرد.

دبیر چهاردهمین «جشن زیر سایه خورشید» در استان گلستان از برگزاری «جشن شکوفه‌های نور» در گرگان خبر داد و اظهار کرد: جشن «شکوفه‌های نور» ویژه دختران در امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

کشیری ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های آستان قدس‌رضوی می‌توان به «محفل شعر رضوی» با حضور خدام رضوی، غبارروبی امامزادگان استان گلستان، «رواق رضوی» در پارک‌شهر گرگان و برگزاری مسابقات در فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول