اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ابتکار: همین که دولت خلاف وعده ترامپ عمل کرد، موفقیت است!

معصومه ابتکار گفت: دولت دوازدهم همین که توانست خلاف وعده‌ای که ترامپ داده بوده و گفته بود دولت ایران را ساقط می‌کنیم و متاسفانه از داخل نیز هم‌نوایی‌هایی می‌شنیده که این حرف را گفته و سه بار برای این موضوع تلاش کرد؛ با پشتوانه و صبر و استقامت مردم ایستادگی کند، موفقیت است.

ابتکار: همین که دولت خلاف وعده ترامپ عمل کرد، موفقیت است!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار،‌ رئیس سابق سازمان محیط زیست و معاون امور زنان رئیس جمهور با ایسنا گفت‌وگویی داشته که بخش‌هایی از آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

کارهای بزرگی در این دولت انجام دادیم

- به لطف خدا و با همکاری دستگاه‌های دیگر کارهای بزرگی در این دولت انجام شده است. نمی‌توان با انکار دستاوردها مردم را از رایی که دادند پشیمان کرد.

- آخرین حرف برخی افراد این است که مردم، رایی که شما در سال ۹۲ و ۹۶ دادید اشتباه بوده و هیچ کدام از وعده‌های رئیس جمهوری محقق نشده در حالی که این یک گزاره نادرستی است؛ بسیاری از آن موارد محقق شده و برخی نیز محقق نشده است.

در سه چهار سال اخیر و پس از سال ۹۷ هفته‌ای چند تحریم ظالمانه با هدف جنگ اقتصادی در کشور آغاز شد؛ تورم، شاخص‌های اقتصادی، قیمت‌ها، تولید ناخالص ملی و اشتغال صدمه دید.

یک سال و نیم است که درگیر بدترین پاندمی در دنیا هستیم که منجر به افزایش ۳۰ درصدی تورم و افزایش بیکاری و... در دنیا به جز چین شده است. نمی‌توان تمام این مسائل کشور را تقصیر دولت انداخت، پس باقی دنیا بدون داشتن تحریم‌هایی که ما آنها را تجربه می‌کنیم چرا با این مسائل روبرو هستند و شاخص‌هایشان سقوط کرده است؟ سقوط شاخص جهانی رشد اقتصادی دنیا تقصیر آقای روحانی است؟

 همین که دولت خلاف وعده ترامپ عمل کرد، موفقیت است

دولت دوازدهم همین که توانست خلاف وعده‌ای که ترامپ داده بوده و گفته بود دولت ایران را ساقط می‌کنیم و متاسفانه از داخل نیز هم‌نوایی‌هایی می‌شنیده که این حرف را گفته و سه بار برای این موضوع تلاش کرد؛ با پشتوانه و صبر و استقامت مردم ایستادگی کند، موفقیت است.

این ایستادگی مردم است که با لطف خدا توانستیم از این شرایط کرونا، جنگ اقتصادی و روانی و جنگ تمام عیار تحریم‌ها عبور کنیم. بله خب سختی‌هایی هم داشته و قیمت مسکن، خودرو و... افزایش داشته اما چیزی خلاف روند دنیا در ایران اتفاق نیفتاده است.

حتما کمبود و کاستی در عملکرد معاونت زنان وجود داشته اما در حد توان با بودجه‌های کوچک فکر می‌کنم کار قابل توجهی انجام دادیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول