اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برپایی 79 شعبه اخذ رأی برای انتخابات 1400 در مهریز

فرماندار مهریز از تائید صلاحیت 32 نفر از نامزدهای شورای شهر و روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان 79 شعبه اخذ رأی برپا می‌شود.

برپایی 79 شعبه اخذ رأی برای انتخابات 1400 در مهریز

 رضا زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: ۳۳ نفر از نامزدهای شورای شهر و روستای مهریز تائید صلاحیت شدند و از ۲۰ خرداد ماه فعالیت تبلیغاتی خود را در سطح شهرستان مهریز آغاز کردند.

وی با بیان این‌که رأی‌دهندگان می‌توانند در روز اخذ رأی فقط اسامی حداکثر پنج نفر را در برگ رأی بنویسند، افزود: در شهرستان مهریز یکهزار ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و بازرسی کار نظارت بر شعبات اخذ رأی را در ۷۹ شعبه انجام می‌دهند.

فرماندار مهریز با اشاره به اهمیت حضور گسترده بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: نامزدهای شورای شهر و روستا باید برای انجام تبلیغات فقط در مکان‌های مشخص شده از سوی شهرداری استفاده کنند.

زارع زاده در پایان خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از هتک حرمت مقدسات، شایسته است نامزدها جهت تبلیغات از اسماء جلاله، آیات قرآنی و ادعیه در طراحی و تبلیغات مجاز پوسترها که در معابر یا مراسم توزیع می شود  استفاده نکنند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول