اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پویش «دعوت حضور» هیأتی‌ها برای رونق انتخابات/ چهارپایه‌خوانی در محله‌های تهران

مدیرعامل مؤسسه آیین حسینی گفت: پویش دعوت حضور از سوی حاج میثم مطیعی ایجاد شد و بنا داریم به مناسبت ایام دهه کرامت جشن خیابانی را به صورت چهارپایه‌خوانی برگزار تا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

پویش «دعوت حضور» هیأتی‌ها برای رونق انتخابات/ چهارپایه‌خوانی در محله‌های تهران

حجت‌الاسلام محمد رستمی مدیرعامل موسسه آیین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت همگانی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، پویش دعوت حضور از سوی حاج میثم مطیعی ایجاد شد و بنا داریم به مناسبت ایام دهه کرامت جشن خیابانی را به صورت چهارپایه‌خوانی برگزار تا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

وی افزود: این تجمع‌ها بدون هیچ حمایت و طرفداری از کاندیداهای حاضر برگزار خواهد شد و تنها برای دعوت حداکثری مردم به حضور در انتخابات برگزار می‌شود.

رستمی تصریح کرد: این تجمع‌ها از فردا یکشنبه ۲۳ خردادماه در میدان راه‌آهن با چهارپایه‌خوانی عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. همچنین از دیگر هیأت‌های کشور نیز دعوت کردیم تا با برگزاری جشن‌های مشابه دعوت از مردم را انجام دهند.

مدیرعامل مؤسسه آئین حسینی در پایان خاطرنشان کرد: این جشن‌ها تا روزهای منتهی به انتخابات  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول