اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تامین آب شرب شهر و روستاهای خوی از منابع زیرزمینی/مدیریت مصرف از اولویت‌های آب و فاضلاب است

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: آب شرب شهرستان خوی چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی از منابع زیرزمینی (چاه و چشمه ) تامین می‌شود که مدیریت مصرف آب از اولویت‌های این شرکت است.

تامین آب شرب شهر و روستاهای خوی از منابع زیرزمینی/مدیریت مصرف از اولویت‌های آب و فاضلاب است

مجید خلخالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: سال‌جاری با افزایش بی‌سابقه دما، کاهش آبدهی چشمه‌ها و چاه‌های تامین آب مواجه هستیم و مدیریت مصرف در بخش خانگی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه آب ارزان‌ترین کالا در کشور است و به همین خاطر مردم به صورت بی‌رویه آن را مصرف می‌کنند، تصریح کرد: نقش کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای تامین سلامتی مردم، کمتر از تلاش مدافعان سلامت نیست و برای گذر از تنش آبی نیز نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: سال جاری تمام ظرفیت‌ها و منابع آب شهرستان در مدار بهره ‌برداری قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تامین شود.

خلخالی گفت: آب شرب شهرستان خوی چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی از منابع زیرزمینی (چاه و چشمه ) تامین می‌شود که مدیریت مصرف آب از اولویت‌های این شرکت است.

وی برخورد با انشعابات غیرمجاز و مشترکان پرمصرف و بدمصرف را از برنامه‌های اساسی آب و فاضلاب عنوان و تصریح کرد: در همین راستا تمام توان خود را برای شناسایی انشعابات غیرمجاز و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف آب گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول