اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات/ سعید محمد به شهرکرد سفر می‌کند

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری با حضور در جمع خبرنگاران آخرین برنامه‌های جبهه انقلاب در واپسین روزهای منتهی به انتخابات 1400 را تشریح کرد.

دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات/ سعید محمد به شهرکرد سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی صبح امروز در نشست خبری ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرکرد در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کار ما تنها کار سیاسی نیست بلکه اعتقادی است، گفت: نظام ما یک نظام جمهوری همراه با اسلامی است لذا نمی‌توانیم تنها در حوزه سیاسی فعالیت داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زمان اهل بیت رسانه‌ها بیشتر دست دشمن و تا جایی فعال بود که جای حق و باطل را تغییر داد، افزود: فعالیت شما یک نوع بیعت است که نزد خداوند قابل احترام می‌باشد و اگر کسی برای خدا کار کند هیچگاه به بن بست نمی‌خورد.

وی ادامه داد: با آمدن آیت‌الله‌ رئیسی جریان فکری را تغییر می‌دهیم تا کارگزاران خوبی روی کار آیند و این حکومت‌ را به حکومت حضرت بقیة‌الله(عج) متصل کند و هر کس در این مسیر کوتاهی کند قطعاً آسیب می‌بیند.

موسوی افزود: باید افراد را به حضور حداکثری دعوت کنیم و با پشتیبانی از یک فرد اصلح نظام اسلامی را ارتقا بخشیم.

در ادامه این جلسه خبرنگاران سوالاتی را پرسیدند و رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در پاسخ چنین گفت: تا کنون برنامه‌های زیادی مطرح شده اما یک نفر مومن می‌خواهیم که بتواند خوب ورود پیدا کند و برنامه‌ها را اجرا کند، به گونه‌ای که در هر وزارتخانه احساس حرکت و تحول شکل گیرد.

احتمال کناره‌گیری کاندیداهای انقلابی

وی افزود: احتمال کناره‌گیری تعدادی از کاندیداهای انقلابی در ادامه وجود دارد و تا روزهای آینده اخباری به گوش خواهد رسید.

موسوی با بیان اینکه کار در فضای مجازی باید تقویت شود، گفت: شبهه با کلیپی ۳۰ ثانیه ایجاد می‌شود اما ممکن است اثر آن ۳۰ سال در ذهن مردم باقی بماند لذا شبهات از طریق کمیته‌های مختلف و رسانه‌هایی که همگی شاگردان مکتب اهل بیت هستند رسیدگی و خنثی می‌شوند.

رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در شهرکرد ادامه داد: شعار آیت الله رئیسی (هر خانه‌ یک ستاد) است یعنی در هر خانه یک تغییر، لذا همه این ستادها به صورت خودجوش و مردمی با قصد تغییر جریان فکری تشکیل شده‌اند که تفکرات و اولویت‌های نظام انقلابی را برای ملت بازگو کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت ستادها در روستاها کمرنگ‌تر است، افزود: برای رفع این مشکل از دو روز گذشته چند طلبه و دانشجو به منظور بررسی اوضاع به مناطق دورافتاده اعزام شده‌اند و گزارش‌ها به ما می‌رسد، اما با وجود مشکلات در روستاها ما هر ساله بیشترین رای‌ریزی‌ها را در این مناطق شاهد بوده‌ایم.

موسوی با اشاره به سخنان آیت‌الله رئیسی و بیان اینکه ایشان دو اولویت سلبی و ایجابی دارند که اولویت سلبی مبارزه با فساد است، افزود: اگر رئیس‌جمهور درست انتخاب شود ریشه فساد خشک می‌شود و جلوی بسیاری از بی‌بند و باری‌ها از ابتدا و سر منشا گرفته می‌شود.

اعتراض خاموش جواب نمی‌دهد

رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در شهرکرد با بیان اینکه اعتراض خاموش جواب نمی‌دهد اما حضور حداکثری پشتیبان نظام است، گفت: مردم فکر می‌کنند اگر نیایند و نظام تضعیف شود گشایشی ایجاد می‌شود؟ آیا همه مشکلات حل می‌شود؟ قطعاً این چنین نیست و اگر مردم برای رأی دادن نیایند اتفاق بهتری نخواهد افتاد لذا امیدواریم حضور حداکثری و مشارکت بالای ۷۰ درصدی مردم را پای صندوق‌های رای شاهد باشیم.

وی در خصوص برنامه‌های رئیسی در مورد حل مشکلات آبی استان، گفت: کمبود آب در این استان مشکلات بسیاری در صنعت، کشاورزی و حتی آب شرب ایجاد کرده است که به لطف خدا در دولت جدید با مدیریت بهتر مسئله آب به صورت علمی و میدانی به سرانجام خواهد رسید.

موسوی اظهار کرد: مشکلات استان در قالب نکته‌های کلیدی جمع‌آوری شده و در اختیار آقای رئیسی قرار گرفته است تا در برنامه ۳۰ دقیقه‌ای تلویزیونی راجع به این مسائل با مردم سخن بگوید زیراکه نگاه ایشان نگاه استان به استان است و قطعاً از ظرفیت‌های گیاهان دارویی و کوهستانی این استان استفاده خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در هارمحال و بختیاری در پایان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های رأی‌ریزی، گفت: جلسات متعدد و نظرسنجی‌های مختلفی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های متعددی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام انتخابات ۱۴۰۰ انجام شده است.

سفر نماینده سید ابراهیم رئیسی به شهرکرد

در پایان این جلسه بهروز مردانی‌نژاد از سفر سعید محمد به استان خبر داد و گفت: دوشنبه ۲۴ خردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در پارک ملت شهرکرد در گردهمای ویژه حامیان آیت الله رئیسی میزبان نماینده ایشان هستیم.

جانشین رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در شهرکرد با بیان اینکه متاسفانه دولت‌ها آنگونه که انتظار داشتیم اسلامی نشدند و جناح‌ها نیز درگیر این بازی‌های اقتصادی شدند‌، گفت: لذا نباید گفت دولت این جناح یا آن جناح بلکه دو اصطلاح دولت لیبرال یا دولت انقلابی را باید به کاربرد.

وی اظهار کرد: اکنون صحنه به‌گونه‌ای است که هرکس وارد آن شود قطعٱ فدا می‌شود اما ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که اگر یک مدیر انقلابی روی کار آید قطعاً از آن‌ها استفاده می‌کند زیرا که کشور تاکنون برنامه‌های بسیاری به خود دیده اما کسی که بتواند این برنامه‌ها را انجام دهد نبوده و مردم از همین ناکارآمدی‌ها ناراضی هستند.

مردانی‌نژاد با بیان اینکه قهر مردم از انقلاب و نظام نیست بلکه قهر از دولت‌ها و ناکارآمدی‌ها است، گفت: هیچ قانونی نمی‌گوید اگر افراد زیر ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کنند پس نظام جمهوریت خود را از دست داده است بلکه می‌گوید در میان نامزدها اگر نامزدی حدنصاب لازم را بیاورد رئیس‌جمهور می‌شود که در قانون جدید این رقم به (۱+۳۰) رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این دولت دولت سهمی نیست و به دنبال افراد کارآمد و با برنامه است، گفت: اساس کار دولت به دو نکته کارآمدی و جوانان اختصاص دارد.

 انتهای پیام/68036/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول