اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

روند بازار رمزارزها همچنان ریزشی است

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت این ارزها ریزش نسبتا زیادی را به ثبت رساند.

روند بازار رمزارزها همچنان ریزشی است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد ریزش نسبتا قابل توجه قیمت این دارایی‌های دیجیتال نسبت به 24 ساعت پیش بودیم، به گونه‌ای که بیت کوین 3.3 درصد ریخت و هم اکنون حدود به قیمت 35 هزار و 400 دلار در حال معامله است.

قیمت این ارز نسبت به هفت روز پیش هم 6.5 درصد منفی است و ارزش کل بازار آن به 662 میلیارد دلار کاهش یافته است. در 24 ساعت گذشته همچنین 1.13 میلیون بیت کوین در بازار جهانی به ارزش 40 میلیارد دلار خرید و فروش شده است. تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم امروز 18 میلیون و 732 هزار و 831 واحد را لمس کرد. 

اتریوم به عنوان دومین ارز از نظر کل ارزش این بازار امروز 4.7 درصد منفی شد و هم اکنون 2314 دلار در حال دست به دست شدن است که نسبت به هفته پیش 17.6 درصد کاهش داشته است.  باینانس کوین هم 4.9 درصد ریخت و 335 دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود که نسبت به هفت روز پیش 21 درصد سقوط کرده است. 

کاردانو و دوج کوین هم به ترتیب 7 و 4 درصد افت قیمت داشته و 1.4 دلار و 30 سنت در حال خرید و فروش شدن هستند که هر کدام بیش از 21 درصد از ارزش خود را نسبت به هفته گذشته از دست داده‌اند. ریپل هم با افت 4.8 درصدی 82 سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 4 درصد از کل ارزش بازار ارزهای مجازی به باد رفته و رقم آن به 1497 میلیارد دلار رسیده است. در این بازار همچنین 95 میلیارد دلار پول جابجا شده و 10 هزار و 410 نوع ارز مجازی هم در حال خرید و فروش شدن است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول