اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جریان انقلاب تلاش دارد ریل اجرایی کشور را به نفع مردم تغییر دهد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران گفت: جریان انقلاب تلاش دارد ریل اجرایی کشور را به نفع مردم تغییر دهد و جبهه انقلاب به دنبال آسایش و رفاه مردم است.

جریان انقلاب تلاش دارد ریل اجرایی کشور را به نفع  مردم تغییر دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شکرالله رضازاده‌شرمه دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد انتخاباتی جبهه انقلاب نیروهای استان مازندران اختصاص به شورای ائتلاف ندارد و همه طیف‌ها را در بر می‌گیرد، اظهار کرد: این شورا در عنوان فراگیر جبهه انقلاب فعالیت دارد و با همفکری همه اعضای جبهه انقلاب استان شکل گرفته است.

وی گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری از روز اول پیگیر کار بودیم و در این زمینه  ۲۰ کمیته برنامه‌ریزی شده است،ابلاغ احکام صورت گرفته و  در این مسیر از ظرفیت همه قشرها و صنوف استفاده شده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران با اعلام اینکه همه گروه‌های جبهه انقلاب در جلسات شورای ائتلاف حضور دارند، گفت: براساس جمع‌بندی‌های صورت گرفته نخستین یک‌شنبه بعد از عید فطر ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان برای انتخابات ریاست جمهوری راه‌اندازی شد و در ۲۲ شهرستان دفاتر انتخابات ستاد ریاست جمهوری فعال شده است.

رضازاده با بیان اینکه مقرر شد در موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم حضور داشته باشیم، اضافه کرد: در ارتباط با شورای شهر اسامی برخی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها مشخص شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعدد ستادها و ابلاغ‌ها درباره فعالیت ستاد انتخاباتی آیت‌الله  رئیسی در استان بیان کرد: جبهه انقلاب خود را مکلف به شرکت در انتخابات می‌داند و مشکلی با تعدد ستادها نداریم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران درباره پسا انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: برای انتخابات قوی باید آرای همه را داشت و در این زمینه این اطمینان خاطر وجود دارد که بتوان جلوی سهم‌خواهی‌ها را گرفت.

رضازاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چشم‌انداز شورای ائتلاف در این زمینه چیست؟ تصریح کرد: شورای ائتلاف براساس کار میدانی سیاسی فعالیت دارد و انتخابات یکی از موضوعاتی است که به‌صورت جدی به آن پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: برای انتخابات شورا نیز تلاش خود را هم در انتخابات و پساانتخابات هم در دستور کار داریم وبرای انتخاب شهرداران انقلابی تلاش خواهیم کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران با اعلام اینکه در انتخابات ریاست جمهوری، برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تلاش داریم، در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر کاندیدای مورد نظر شما حائز اکثریت نشد،تصریح کرد: اگر در انتخابات هم کاندیدای ما رای نیاورد تمکین می‌کنیم؛  وارد میدانی شدیم که  باید به آن تمکین کنیم و جبهه انقلاب اسلامی خودش را مکلف می‌داند به  هر کسی از مردم رای دهد مورد احترام است.

رضازاده درباره شاخصه انتخاب آقای رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور و نهایتا استان اظهارکرد: آیت‌الله رئیسی قائل به پشت میزنشینی نیستند و همچنین دولت انقلابی باید مردمی  و پاکدست بودن، اهل مبارزه به فساد و فساد ستیزی و توجه به فرامین رهبر معظم در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهند.

وی در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه از ۱۲ نماینده مازندران حدود ۱۰ نماینده  به عنوان افراد انقلابی دیده می‌شوند اما تغییری در زمینه پروژه‌ و پیشرفت استان  دیده نشده است، گفت: مجلس با دولتی در حال کار است که در اجرا در کنار آنها نیست و انشالله با انتخاب درست؛ قوه مجریه و  قوه مقننه را در کنار هم خواهیم داشت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران در ارتباط با حضور نمایندگان مجلس در ستادهای انتخاباتی گفت: حضور نمایندگان کنش خودشان است و  حق انتخاب دارد و نماینده مجلس در همه عرصه‌ها حضور دارد و خیلی از نمایندگان در ستادهای دیگر کاندیدا فعالیت دارند، در این زمینه با دو نگاه مواجهه هستیم که نمایندگان باید بدانند که وکیل مردم هستند نمی‌تواند دچار مشکل باشد و جریان انقلاب خودش را قائل به نظارت می‌داند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب مازندران درباره موج  منفی که از سوی رقیب درباره انتخاب آیت‌الله رئیسی در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: عملکرد آقای رئیسی نشان داد که برای خدمت به مردم بوده و در آستان قدس در دوره فعالیت خود تلاش بسیاری در این زمینه کرد و جریان انقلاب تلاش نیز دارد ریل اجرایی کشور را به نفع  مردم تغییر دهد و جبهه انقلاب به دنبال غصب پاستور نیست بلکه به دنبال آسایش و رفاه مردم  است.

رضازاده در پایان درباره برنامه شورای ائتلاف برای مشارکت مردم در انتخابات، گفت: باید در دل مردم رفت و یاس را از دل جامعه گرفت و معتقد هستیم از قبل صندوق رای اتفاقات خیر خواهد افتاد و تلاش خودمان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول