اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

سرمربی تیم ملی بوکس: باید به وظیفه‌مان به عنوان یک ایرانی عمل کنیم و رأی دهیم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: باید به وظیفه‌مان تحت عنوان یک ایرانی عمل کنیم؛ بر همین اساس از همه مردم ایران می‌خواهم در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس: باید به وظیفه‌مان به عنوان یک ایرانی عمل کنیم و رأی دهیم

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه به عنوان یکی ایرانی قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم، اظهار داشت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه تک تک مردم است و از همه مردم ایران می‌خواهم در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند. ما باید در راستای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: برای هر شخصی که مورد تائید نظام بوده و با انتخاب مردم روی کار بیاید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. برای ما مهمترین نکته برافراسته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها است و به عنوان سرباز کوچک این کشور برای موفقیت کشورم هرچه در توان دارم به کار می‌بندم.

استکی خاطرنشان کرد: بحث ورزش از سیاست جداست و ما تنها باید به وظیفه خود تحت عنوان یک ایرانی عمل کنیم و پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. امیدوارم شیر بچه‌های بوکس ایران با درخشش در رقابت‌های پیش رو علاوه بر جبران زحمات مسئولان ورزش کشور، باعث خرسندی مردم و برافراشته شدن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول