اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شورای شهر فراتر از وظایف خود برای شهر وقت بگذارد

معاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: اعضای شورا شهر باید فراتر از وظایف خود و بیشتر از ساعت کاری وقت بگذارند و هفتگی با کسانی که در مسیر مطالبه گری‌اند جلساتی داشته باشند.

شورای شهر فراتر از وظایف خود برای شهر وقت بگذارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رستم پور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در موضوع تجمل‌گرایی مسئولان باید نظری به عرف افکند و بااینکه شأن افراد نیز باید لحاظ شود اما معیار، معیار عرفی است و کسی که در شورای شهر است باید در حد مردم همان شهر زندگی کند. 

وی گفت: ریشه تجمل‌گرایی وابستگی به اموال است و این وابستگی آسیب دارد. 

معاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در خصوص ارتباط دائمی شورای شهر با مردم تصریح کرد: ارتباط اعضای شورای فعلی با اقشار مختلف ازجمله دانشجویان، مردم و حتی خبرنگاران آن‌طور که باید، دوسویه نبوده است. 

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم این مهم محقق شود اعضای شورا شهر باید فراتر از وظایف خود و بیشتر از ساعت کاری وقت بگذارند و هفتگی با دوستانی که در مسیر مطالبه گری‌اند مثل طلاب و دانشجویان جلساتی داشته باشند و فارغ از آن ما نیز باید سراغ شورای شهر برویم و تعامل مستقیم داشته باشیم. 

حجت‌الاسلام رستم پور از عدم سرکشی شورای شهر فعلی به حاشیه شهر گلایه کرد و گفت: حاشیه شهر بجنورد تبدیل به یک معضل شده و مطالبه گران باید این را از شورا شهر مطالبه کنند و تا این خواسته نشود شاید اهمیت آن حس نشود. 

وی ادامه داد: ستاد امربه‌معروف نیز در راستای مطالبه گری می‌تواند آموزش قرار دهد تا در مسیر درست مطالبه کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول