اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چرا مواد اولیه مورد نیاز قطعه سازان حتی تا یک سال در گمرک خاک می خورد؟

نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال بیش از 12 هزار نفر در دو شرکت گروه بهمن و قطعه سازی کروز از نکات حائز اهمیت دو بخش مذکور است.

چرا مواد اولیه مورد نیاز قطعه سازان حتی تا یک سال در گمرک خاک می خورد؟

نماینده پارس آباد، بیلبه سوارو اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
منصور شکرالهی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.
عباس جهانگیرزاده عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اشتغال بیش از 20هزار نفر در3 شرکت گروه بهمن، قطعه سازی کروز و رایزکو از نکات حائز اهمیت دو بخش مذکوراست، تصریح کرد: توجه به داخلی سازی آن هم  با رویکرد ارتقای کیفیت و کمیت از دیگر مواردی بود که در این 3 شرکت به وضوح مشاهده کردم 
وی در خصوص مشکلاتی که بخش صنعت بویژه قطعه سازان با آن دست و پنجه نرم می کنند اشاره و بیان داشت: برخی مواقع قطعات مورد نیاز قطعه سازان حتی تا یک سال در گمرک خاک می خورد و ترخیص این قطعات با کندی مواجه می شود. 
وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس وعده دادند این موانع را برطرف کنند اظهارداشت: در نظر داریم با مهدی میر اشرفی رییس گمرک کشور نیز جلساتی داشته باشیم و امیدواریم هرچه سریعتر اینگونه موانع برطرف و مسیر ترخیص کالاهای ضروری قطعه سازان هموار شود. 
نام گذاری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر عالی قدر انقلاب نکته دیگری بود که جهانگیرزاده به آن اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا باید به مجموعه های خصوصی همچون کروز کمک کنیم تا موانع بر طرف شود که در این صورت به افزایش اشتغالزایی منجر خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه گام دولت در جهت رفع موانع تولید باید به جدیت مورد توجه قرار گیرد افزود: بیش از آنکه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان مشکلاتی را بوجود آورد؛ بی توجهی به رفع موانع تولید فعالان بخش خصوصی و تولید کنندگان را مورد رنج و زحمت قرار داده است که دولت باید برای حل این مشکلات چاره ای واقعی در نظر بگیرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول