اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

استعفای میرسلیم از هیات نظارت بر انتخابات شوراها به دلیل دخالت‌های گسترده وزارت کشور

نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور به دلیل اعمال نفوذهاى متعدد و مداخلات غیر قانونى وزارت کشور استعفا داد.

استعفای میرسلیم از هیات نظارت بر انتخابات شوراها به دلیل دخالت‌های گسترده وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور نامه ای سرگشاده و در اعتراض به روند بررسی صلاحیت نامزدهای این انتخابات، از عضویت در این هیات استعفا داد.
متن نامه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به محضر نمایندگان محترم مجلس شوراى اسلامى و با تشکر از اعتمادى که به این جانب ابراز نمودید در انتخاب این جانب براى عضویت در هیئت مرکزى نظارت بر انتخابات شوراهاى اسلامى شهر و روستا، به استحضار مى رسانم که این جانب به امید دقت ورزیدن در بررسى صلاحیت نامزدها با هدف کوتاه کردن دست تبهکاران و جلوگیرى از تشدید انحرافات در شهردارى ها که تخلفات و جرائمى نظیر زمین خوارى و کوه خوارى و ساخت و سازهاى غیر مجاز و تغییر کاربریها و تراکم فروشى ها و زیرپا گذاشتن حقوق عمومى را ابزار سوء استفاده و اجحاف به مردم قرارداده اند، این بار سنگین را پذیرفتم ولى به دلیل اعمال نفوذهاى متعدد و مداخلات غیر قانونى از جمله مداخله وزارت کشور در فرآیند بررسى و اعلام نتائج صلاحیت نامزدهاى شوراها و مخدوش شدن آن نتائج ، استعفاى توأم با اعتراض خود را از عضویت در آن شورا رسماً اعلام مى کنم.
لازم مى دانم از زحماتى که همکاران سختکوش ما در این مدت کشیدند و بعضاً تا سحرگاهان براى پیشبرد صحیح روند بررسى صلاحیتها وقت گذاشتند تشکر کنم و ازاین که به نتیجه آن زحمات خدشه وارد آمده است، اظهار تأسف نمایم.
به عنوان نماینده مردم شریف میهن اسلامى مان مؤکداً عرض مى کنم که تلاش من بر این بوده است که جلو ورود جرثومه هاى انحراف و تباهى را بگیرم ولى شبکه فساد اقتصادى و سیاسى نگذاشت ما کارمان را بسلامت پیش ببریم و بسیارى افراد تأیید شده اند که فاقد صلاحیتند و بسیارى از داوطلبان واجد شرائط مظلوم واقع شده و نتوانسته اند به فهرست نهائى راه یابند.
البته نقصهایى در قانون کنونى وجود دارد که باید با اولویت به رفع آن در مجلس مبادرت ورزیم ولى مهمتر از آن وجود و نفوذ و دوام مفسدان و رسوخ ایادى آنها است که تا ریشه آنها خشک نشود یقیناً هیچ کار خیرى به نفع مردم عزیزمان شکل نخواهد گرفت و هیچ پیشرفتى براى جمهورى اسلامى مان حاصل نخواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول