اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آمادگی سپاه نینوا در کمک به اجرای واکسیناسیون کرونا در گلستان/ توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه در دهه کرامت

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تشریح اقدامات سپاه و بسیج در «طرح شهید سلیمانی» و محرومیت‌زدایی گفت: سپاه نینوا استان گلستان آمادگی کمک به اجرای واکسیناسیون کرونا در استان دارد.

آمادگی سپاه نینوا در کمک به اجرای واکسیناسیون کرونا در گلستان/ توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در نشست خبری با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد رزمایش ملی است و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت چهار سال آینده کشور را تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات تصریح کرد: آمریکا، دنیای غرب و همه معاندان چشم به این انتخابات دوختند که مردم را ناامید کرده و کاری کنند تا مردم در امر انتخابات و حضور در این عرصه غفلت کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: اگر خدای ناکرده مردم در حضور حداکثری غفلت کنند به کشور ما آسیب می‌رسد و دشمن نسبت به سرنگونی نظام امیدوارتر می‌شود، همان طوری که در مدت ۴۲ سال مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی بودند برای ادامه حیات این انقلاب و استقلال کشور نیاز به حضور مردم است.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به آخرین اقدامات سپاه نینوا در حوزه مقابله با کرونا بیان کرد: خدمات حمایتی به بیماران و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا ارائه شد بعد از اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۹ هزار و ۴۵۱ نفر از خانواده‌های گلستان از کرونا آسیب دیدند و ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی به آنها اهدا شد.

* راه‌اندازی ۸۷۲ تیم حمایتی سپاه در راستای مقابله با کرونا/ ۲۴ خرداد به مناسبت دهه کرامت ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

وی با اشاره به راه‌اندازی ۸۷۲ تیم حمایتی سپاه در راستای مقابله با کرونا گفت: ۵۵۵ تیم به کمک تیم‌های نظارتی شتافتند و مجموع بسیجیانی که در طرح غربالگری بکارگیری شدند ۲ هزار و ۶۳۸ نفر بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به تداوم طرح غربالگری افزود: در مرحله دوم ۱۴۰ هزار و ۲۵۶ نفر از سالخوردگان استان گلستان غربالگری شدند.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه از ابتدای کرونا ۳۸۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا توزیع شده است، گفت: ۲۴ خرداد به مناسبت دهه کرامت ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

* ۲ میلیون و ۵۰۰ ماسک و گان در زمان کرونا در استان گلستان تولید و بین مردم توزیع شده است/ به کمک مردم و خیرین با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان تعداد ۱۸۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند

وی از توزیع ۲۳ هزار پوشاک و کفش برای معسرین بی‌بضاعت استان خبر داد و ابراز کرد: ۲ میلیون و ۵۰۰ ماسک و گان در زمان کرونا در استان گلستان تولید و بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از بکارگیری ۷۷ هزار نیروی جهادی، تخصصی و بهداشتی در قالب ۱۴ هزار و ۴۰۰ گروه در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.

ملک شاهکوهی با اشاره به آزادی ۱۸۸ زندانی غیرعمد گفت: به کمک مردم و خیرین با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان تعداد ۱۸۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

وی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند ابراز کرد: به مناسبت دهه کرامت ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول