اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تفاهم‌نامه همکاری توسعه مشاغل خانگی در سمنان منعقد می‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری توسعه مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

تفاهم‌نامه همکاری توسعه مشاغل خانگی در سمنان منعقد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، جعفر صفاخواه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری توسعه مشاغل خانگی در این استان خبر داد و افزود: این تفاهم‌نامه در هفته صنایع‌دستی و بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و جهاد دانشگاهی استان و با هدف توسعه و ترویج مشاغل خانگی امضا می‌شود.

وی از برگزاری نخستین نشست سرپرست و معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اعضای مؤسس و مؤثران جامعه تخصصی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان نیز خبر داد و گفت: به مناسبت هفته صنایع‌دستی با هنرمندان شهرستان‌ها نیز نشست برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به بازدید از کارگاه‌های شهری و روستایی صنایع‌دستی استان در این هفته، اضافه کرد: نخستین جلسه اتاق فکر سمنان شهر خلاق سفال نیز در این هفته برگزار شد.

صفاخواه از برگزاری کارگاه مجازی آموزشی استاد فتح‌الله زیارتی هنرمند پیشکسوت استان سمنان در حوزه سفال و سرامیک با عنوان «تطابق و تناسب لعاب و بدنه در سرامیک» خبر داد و عنوان کرد: کارگاه‌های آموزش مقدماتی سفال کودک با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این هفته برگزار می‌شود.

وی گفت: بازدید گروهی کودکان و نوجوانان از کارگاه‌های صنایع‌دستی فعال، برگزاری دوره آموزش رایگان صنایع‌دستی با حضور اساتید مجرب، معرفی نمونه‌های فاخر صنایع‌دستی در فضای مجازی، تقدیر از پیشکسوتان و هنرمندان برجسته صنایع‌دستی، اجرای زنده تولید برخی نمونه‌های صنایع‌دستی توسط هنرمندان در مجتمع تولیدی صنایع‌دستی ازجمله برنامه‌های گرامیداشت هفته صنایع‌دستی در شهرستان شاهرود است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول