اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

قاضی زاده هاشمی در سه محور اقتصاد، بهداشت و زنان برنامه های جامع و دقیقی دارد

عضو ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سیستان و بلوچستان گفت: قاضی زاده هاشمی در سه محور اقتصاد، بهداشت و زنان برنامه های جامع و دقیقی دارند و میشود گفت تنها کاندیدایی است که به برنامه خود اشراف کامل دارند‌.

قاضی زاده هاشمی در سه  محور اقتصاد، بهداشت و زنان برنامه های جامع و دقیقی  دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سارا گرگیج اظهار کرد: ستاد آقایقاضی زاده هاشمی در زاهدان بلوارشهید مزاری افتتاح شده است، دکتر قاضی زاده هاشمی چهره ای علمی  ،منطقی،متعهد و توانند هستند، با توجه به اینکه خودشان متولد شهری مرزی در شرق کشور هستند به مسایل و مشکلات مناطق مرزی و محروم آشنایی کامل دارند.

وی افزود: در سه  محور اقتصاد ،بهداشت و زنان برنامه های جامع و دقیقی  دارند و میشود گفت تنها کاندیدایی است که به برنامه خود اشراف کامل دارند‌ و با توجه به سابقه  تحقیقاتی و نظارتی که داشتند راهکار خروج از این مشکلات را در دست دارند، برنامه های ایشان در بخش مسکن ،اصلاح نظام ساختاری  در مالیات و نظام بانکی کشور نشان دهنده اشراف کامل ایشان به قوانین موجود و ایجاد زمینه برای تغییرات دارد .در بخش مسکن برنامه دقیقی برای فراهم کردن مسکن ارزان قیمت دارند و در بحث پرداخت وام  پانصد میلیونی به جوانان تخصیص اعتبار را بطور کامل سنجیده‌اند.

عضو ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سیستان و بلوچستان گفت: در بخش سلامت با توجه که آقای دکتر پزشک و از نخبگان کشور است اشراف کامل دارد و در شرایط کرونا راهکارهای مدیریتی دارند نظر وی بر این است که نگاه در حوزه سلامت باید عالمانه باشد.

وی ادامه داد: او توجه خاصی به جوانان و زنان  دارند  و تاکید دارند که جوانان نخبه و لایق باید در مدیریت کشور بکار گرفته شوند.

از نظر سید امیر حسین قاضی زاده در انتصابات فرقی میان شیعه و سنی نیست و ملاک شایسته سالاری می‌باشد فرهیختگان اقوام و مذاهب طبق قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری مبتنی بر عدالت ،برابری حقوقی ،اجتماعی و استفاده از فرصت های برابر همه می‌باشد و نخبگان اهل سنت هم   می‌توانند در مدیریت های کلان کشور سهیم و شریک باشند.

عضو ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سیستان و بلوچستان گفت: در بخش مسکن ارزان قیمت با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی زندگی است در حال حاضر به دلیل جوان بودن جمعیت کشور و قرار داشتن این جمعیت جوان در سن ازدواج و اشتغال با توجه به اصول ۳،۳۱,۴۳ به اساسی بودن این نیاز و وظیفه حکومت در تأسیس آن اشاره شده است .در کشور ما مصالح ساختمانی ،منابع مالی و عوامل تولید مسکن و بازار مسکن با کمبود عرضه مسکن مواجه شده است از طرفی دیگر حجم بالای سوداگران و نقش آفرینی تقاضای سرمایه ای باعث شده است بخش مسکن شاهد حباب قیمتی باشد دولت با اصلاح سازوکارهای بخش ساختمان میتواند سوداگری را حذف کند.

وی بیان کرد: یکی از بنیادی ترین اصلاحات ساختاری برای پیشرفت اقتصادی کشور اصلاح نهاد مالیات است، اصلاح سازوکارهای مالیاتی یکی از مهم ترین راه حل ها برای مسایلی مانند وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، تورم، رکود، بیکاری، نابرابری، فساد  و پولشویی و شکاف طبقاتی است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول