اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صیانت کامل و دقیق از روند برگزاری انتخابات در قم

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قم با تقدیر از فرمانداری قم برای تهیه همه ملزومات فعالیت هیئت های بازرسی انتخاباتی در استان گفت: وظیفه قانونی این هیئت، صیانت از روند انتخابات است که آن را با قوت و قدرت انجام خواهد داد.

صیانت کامل و دقیق از روند برگزاری انتخابات در قم

محسن بهشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم برگزاری نشست های هیئت بازرسی استان در موضوع انتخابات را توجه داد و اظهار کرد: شروع این جلسات پیش از آغاز سال جاری بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اعضای هیئت بازرسی استان ۵ نفرند که این افراد طبق جدول زمان بندی و تقویم انتخابات مشغول برنامه ریزی و تلاش برای انجام وظایف قانونی خود بوده اند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: هر شعبه اخذ رأی در استان قم، یک بازرس خواهد داشت، ضمن آن که یک سربازرس نیز فعالیت های هر ۱۵ تا ۲۰ شعبه اخذ رأی را در استان مورد نظارت و بازرسی قرار می دهد.

بهشتی با اشاره به استفاده از تجربیات دوره های قبل انتخابات در انتخابات پیشِ رو و در موضوع بازرسی خاطر نشان کرد: متأسفانه در انتخابات اسفند ماه ۱۳۹۸ و با توجه به آغاز شیوع کرونا، برخی از بازرسان انتخاباتی از انجام وظایف خود سر باز زدند که این افراد و همچنین افرادی که رضایتی از عملکرد آنان در بازرسی انتخابات در دوره های گذشته وجود نداشته است، برای بازرسی انتخابات پیشِ رو دعوت نشده اند.

وی سپس به تقسیم استان به ۴ منطقه برای بازرسی انتخاباتی توجه داد و یادآور شد: آموزش های لازم به بازرسان هر یک از این مناطق داده شده است که البته این آموزش ها در دوره های گذشته انتخابات با حضور همه آنان در یک نشست انجام می شد، اما در این دوره و با توجه به شرایط کرونایی و برای رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش آنان در چند مرحله انجام گرفت.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قم اضافه کرد: ان شاء الله در روزهای آینده، جلسه نهایی هماهنگی هیئت بازرسی بین مناطق ۴ گانه استان برگزار خواهد شد تا آخرین تهمیدات لازم برای برپایی یک انتخابات امن و سالم اتخاذ شود.

وی با تقدیر از فرمانداری قم برای تهیه همه ملزومات فعالیت هیئت های بازرسی انتخاباتی در استان تصریح کرد: وظیفه قانونی این هیئت، صیانت از روند انتخابات است که آن را با قوت و قدرت انجام خواهد داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان اذعان کرد: خوشبختانه بیشتر دوره های برگزار شده انتخابات در قم از جمله سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات ها بوده است و امید می رود که انتخابات پیش رو نیز چنین باشد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول