اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

فرزند یک شهید: به نیابت شهدا رأی بدهید+عکس

هنگام شهادت پدرش هفت سال بیش‌تر نداشت. اما او معنای فقدان امنیت را به خوبی درک کرده است. زیرا پدرش شهید مدافع امنیت است. به همین خاطر از همه مردم ایران برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کند.

فرزند یک شهید: به نیابت شهدا رأی بدهید+عکس

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: این روزها که شبکه‌های معاند و رسانه‌های دشمن بر طبل عدم مشارکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌کوبند، خانواده‌های شهدا از پدر و مادر شهید گرفته تا همسر و فرزندان آن‌ها از دیگر اقشار مردم دعوت می‌کنند تا با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش‌رو، ضمن وفاداری به خون شهدا،‌ آینده بهتری را با انتخاب هوشمندانه‌شان برای این مرز و بوم رقم بزنند.

محمدصدرا ابراهیمی، فرزند شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی با اینکه خود هنوز به سن رأی دادن نرسیده است، با تبدیل خانه‌شان به پویش «#هر _خانه_ یک_ستاد»  از همه مردم ایران برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: خانواده‌ام به نیابت از پدر شهیدم در انتخابات شرکت می‌کنند. شما هم به نیابت از یک شهید، پای صندوق رأی بیایید.


محمدصدرا ابراهیمی فرزند شهید

به گزارش فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در ششم آذر ماه سال ۹۸ با خانواده شهید مدافع امنیت کشور پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی دیدار کرده بود.


دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید مدافع امنیت

درباره شهید 

شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی متولد ۱۳۶۳ و فرمانده گردان امام حسین (ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای ایجاد امنیت در آبان ماه سال ۱۳۹۸ و در محل اغتشاش حضور داشت و توسط چاقوی اشرار به شهادت رسید.


شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی

شهید ابراهیمی یکی از مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه بود. او فرمانده شهید مدافع حرم، عباس آبیاری و همرزم شهید مصطفی صدرزاده و شهید محمد آژند بود. این شهید ساکن شهریار بود. از او دو فرزند پسر به نام محمدصدرا و محمدسینا به یادگار مانده است. پیکر مطهر شهید ابراهیمی در گلزار شهدای امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار آرام گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول