اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

درخواست اعضای شورای عالی آموزش و پرورش از نامزدهای ریاست جمهوری/ برنامه‌تان برای آموزش و پرورش چیست؟

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اعضای شورای عالی از کاندیداهای ریاست جمهوری درخواست دارند با توجه به اینکه آموزش و پرورش محور اصلی توسعه کشور در همه زمینه‌هاست، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را در این زمینه اعلام کنند.

درخواست اعضای شورای عالی آموزش و پرورش از نامزدهای ریاست جمهوری/ برنامه‌تان برای آموزش و پرورش چیست؟

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به جلسه نهصد و نود و چهارمین این شورای‌ که با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای آن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه اعضای شورای عالی از کاندیداهای ریاست جمهوری درخواست کردند با توجه به اینکه آموزش و پرورش محور اصلی توسعه کشور در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، آموزشی و... است، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را در این زمینه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قلب تپبنده کشور برای حرکت به سوی توسعه و پیشرفت است، افزود: آموزش و پرورش باید اولویت اول و محور اصلی کار رئیس جمهور آینده کشور باشد و برای اجرای کامل سند تحول بنیادین و بهبود وضع معیشتی و رفاهی فرهنگیان برنامه مدون و عملیاتی ارائه کند.

# انتخابات 1400

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول