اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قدردانی از دستگاه‌ها در مقابله با کرونا/تذکرات کرونایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری عملکرد بهتری داشته است که باید از تلاش آنها قدردانی کنیم هلال احمر ماموریت خود را به خوبی انجام داده و لازم است از تلاشهای حوزه قضایی استانی قدردانی شود.

قدردانی از دستگاه‌ها در مقابله با کرونا/تذکرات کرونایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به رغم همه مشکلات با تلاش علوم پزشکی و مراکز درمانی و بهداشتی و کادر و درمان توفیقات خوبی در مبارزه با کرونا داشتیم که انتظار کمک از همه دستگاه‌ها می‌رود.

استاندار گفت: علاوه بر کرونا انتخابات سنگینی در پیش رو هست باید الزاماتی در نظر گرفته شود فاصله‌ها را باید به خوبی رعایت کرد از ماسک استفاده کنیم و از یک سوم فضای مسقف برای برنامه ها آن هم به میزان حداکثر ۲ ساعت برنامه استفاده شود.

وی با اشاره به آمارهای داده شده در جلسه گفت: در پایانه‌های درون شهری مشکل داریم در آرامستان ها وضعیت خوبی نیست جایگاه‌های سوخت هم باید بیشتر کنترل کرد در هتل ها کمتر رعایت می‌شود.

استاندار با قدردانی از دستگاه‌های موفق در مقابله با کرونا گفت: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری عملکرد بهتری داشته است که باید از تلاش آنها قدردانی کنیم هلال احمر ماموریت خود را به خوبی انجام داده و لازم است از تلاشهای حوزه قضایی استانی قدردانی شود.

استاندار افزود: آبشار یاسوج تا اطلاع ثانوی از چهارشنبه‌ها تا عصر جمعه کنترل و مسدود می شود، طبق قانون اصناف باید فعال باشند اما با اصناف متخلف برخورد می‌شود چرا که سلامت مردم با خطر روبرو خواهد شد نزدیک به انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری هستیم پروتکل‌ها باید رعایت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول