اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تبدیل اردوی تیم ملی فوتسال به بازار نقل و انتقالات یک باشگاه خاص!/ افضل: برای کادر فنی متاسفم

مدیر فنی فصل گذشته تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: تبدیل شدن اردوی تیم ملی به بازار نقل و انتقالات یک باشگاه خاص جای تاسف دارد و کادر فنی نباید اجازه چنین کاری را بدهند.

تبدیل اردوی تیم ملی فوتسال به بازار نقل و انتقالات یک باشگاه خاص!/ افضل: برای کادر فنی متاسفم

 علی افضل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد اردوی تیم ملی فوتسال که در چند روز گذشته به بازار نقل و انتقالات یک باشگاه خاص برای یارگیری فصل جدید تبدیل شده، گفت: اینکه مدیران یک باشگاه خاص در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره می‌کنند، کار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است. پس از تست کرونای بازیکنان، کسی نباید با آنها نشست و برخاست کند. دیگر تست گرفتن مفهومی ندارد، وقتی بازیکنان صبح تست می‌دهند و بعد از آن اردوی تیم ملی به بازار نقل و انتقالات تبدیل می شود. از این بابت برای کادرفنی متاسفم.

 وی در رابطه با اتفاقات سال گذشته تیم  فوتسال مس سونگون ورزقان در لیگ برتر گفت: تمرینات را زود شروع کردیم اما به دلیل جابجایی مدیران در باشگاه، تمرینات حدود ۵٠ روز تعطیل شد. با شروع لیگ و باخت در اولین هفته، سعی کردیم شرایط و جو حاکم را برای بازیکنان و کادر فنی آرام کنیم که در پایان ثمره آن قهرمانی شد.

وی افزود: سال گذشته با همه‌ی کشور جنگیدیم. با اینکه خیلی‌ها دوست نداشتند مس قهرمان شود، با حمایت مدیریت باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم به این هدف برسیم. تیم ما به بازیکن خاصی وابسته نبود. البته محمد شجری و میثم خیام را بدلیل مصدومیت تا چند مانده به پایان لیگ در اختیار نداشتیم. اعتقاد دارم که مفهوم تیم به اسم و رسم شخصی بستگی ندارد.

وی در رابطه با عدم حضورش در لیگ برتر امسال، گفت: اواخر فصل گذشته به کادر فنی و بازیکنان اعلام کردم به دلیل مشکلات خانوادگی از پذیرش هر تیمی برای مربیگری معذور هستم و می‌خواهم تمام تلاشم را برای حفظ خانواده و آسایش آها انجام دهم.

مدیرفنی فصل گذشته مس سونگون در خصوص شایعه حفظ همین سمت در فصل جاری گفت: با وجود اینکه مدیران باشگاه اصرار به این موضوع دارند اما بدلیل اینکه مسئولیت سختی است و دست سرمربی برای انتخاب نفرات باز باشد تا فردا برای عدم نتیجه‌گیری بهانه‌ای نداشته باشد، این سمت را قبول نکردم. البته اگر مشورتی از من بخواهند، در خدمتم اما تا این لحظه مشورتی نخواسته‌اند. امیدوارم که در نهایت بتوانند مجددا قهرمان لیگ برتر شوند.

افضل در خصوص جدایی بازیکنان از مس سونگون خاطرنشان کرد: وقتی بهترین بازیکن دلش با تیم نیست، برود بهتر است. باشگاه می‌تواند با جذب چند بازیکن جوان و ایجاد تیمی یک دل و پر تلاش، قهرمان شود. متاسفانه بعضی مربیان بدنبال اسم و رسم بازیکن هستند و تلاش نمی‌کنند با بازیکنان جوان، تیمی هماهنگ بسازند.

وی افزود: سازمان لیگ باید تلاش کند تا باشگاه‌های گهرزمین، فولاد سیرجان و زندی بتن کلاردشت  که از نظر اقتصادی مشکلی ندارند، در لیگ برتر حضور یابند. وجود این باشگاه‌ها برای پیشرفت فوتسال مناسب است. باشگاه‌هایی که که از نظر مالی ضعیف هستند، نمی‌توانند دردی از فوتسال دوا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول