اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قاضی‌زاده: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است

کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است چرا که می‌خواهند دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل فقط زبان اقتدار متوجه می‌شود.

قاضی‌زاده: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران در هنگام ورود به سومین مناظره انتخاباتی در سازمان صدا و سیما اظهار داشت: اولا لازم است از مردم ایران تشکر کنم که بعد از مناظره اول با سیل مراجعات فراوان از اقصی نقاط کشور در ستاد مواجه شدم که خداوند متعال را سپاسگزارم و امیدوارم همچنان حامی ما باشند.

وی افزود: کسی به جز «بودن» در میان مردم نمی‌تواند دردهای مردم را درک کند لذا دغدغه‌های مردم بدون حضور و مداومت دائمی مردم قابل درک نیست.

قاضی زاده تاکید کرد: لازمه یک مدیر در جمهوری اسلامی همراهی مردم است؛ برخی از من پرسیدند که موضع شما در خصوص مذاکراتی که در حال انجام است و آینده برجام و مذاکرات چیست؟ هر دولتی که سر کار بیاید متعهد به قراردادهای بین المللی است اما ما حتماً کاری خواهیم کرد که ملت بزرگ ایران از مزایای آن برخوردار باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است چرا که می‌خواهند دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل فقط زبان اقتدار متوجه می‌شوند.

وی عنوان کرد: ما در مذاکرات دست پری داریم و آنها خواهند فهمید که به زودی باید مذاکرات به صورت عملی فیصله یابد.

قاضی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: نباید گذاشت زمان برای طرف مقابل باشد و چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد و بنده خیلی امیدوارم به اینکه خیلی زود نتایج برنامه‌های ما در مذاکرات دولت سلام مشهود باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول