اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین راهکارهای افزایش امنیت خانه

امروزه در شهر های بزرگ آمار سرقت از منازل و واحد های تجاری افزایش یافته است، اما در عوض تکنولوژی روز به شما این امکان را می دهد که تا حد زیادی ایمنی منزل، مغازه، دفتر و... را بالا ببرید.

بهترین راهکارهای افزایش امنیت خانه

 افزایش امنیت خانه یا محل کار باعث می شود که سارقان فکر سرقت از شما را از سر بیرون کنند و اگر سارقی هم این قصد را داشت در حین سرقت به دام بیوفتد. در حال حاضر بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت خانه استفاده از دزگیر و نصب آیفون تصویری است در ادامه این در مورد این ابزار ها و تاثیر آنها در جلوگیری از به سرقت رفتن خانه و محل کار میپردازیم و امکانات و جزئیات این راهکار ها را شرح خواهیم داد.

 نصب دزدگیر برای خانه

اگر منزل شما به صورت طولانی مدت خالی از سکنه می باشد یا اینکه از امنیت خانه اطمینان ندارید اولین پیشنهاد نصب دزدگیر خانه می باشد. دزدگیر هایی که برای منازل مسکونی استفاده می شوند به پیچیدگی دزدگیر های مراکز تجاری نیستند اما قابلیت های زیادی دارند، مثلا نسل جدید این دزدگیر ها به سیستم عامل های اندروید و IOS  متصل می شوند و اگر اتفاقی بیوفتد به سرعت به شما اطلاع می دهند. برای برخی از این دزدگیر ها هم میتوان به صورت پیشفرض چند شماره تماس تعریف کرد تا در صورت حساس شدن با شماره ها تماس گیرد. علاوه بر اینها امکانات سایر دزدگیر ها را نیز دارا هستند یعنی حسگر حرکتی، حسگر دود، حسگر  مادون قرمز ، شکستن شیشه و... را نیز دارند.

نصب دزدگیر اماکن

دزگیر اماکن معمولا قابلیت های بیشتری نسبت به دزدگیر های خانه دارد. ویژگی اصلی این دزدگیر ها بلندگوی قوی آنها است که در صورت حساس شدن حسگر های صدای آژیر از آنها پخش می شود. برای پخش بهتر صدای آژیر دزدگیر اماکن باید در جایی مناسب قرار بگیرد که صدا را منتقل کند و همچنین باید در محفظه ای امن باشد. اکثر دزدگیر ها امروزه علاوه بر برق مستقیم از یک باتری نیز  بهره می گیرند یعنی قطعی برق هیچ خللی بر کارایی دزدگیر نمیگذارد. استفاده کردن از تنها یکی از این دزگیر ها می تواند تا حد بسیار زیادی ایمنی مغازه، دفتر کار، شرکت و... را تامین کند.

نصب آیفون تصویری

اگر چه استفاده از آیفون تصویری در  مقایسه با دزدگیر و سیستم های امنیتی قابل مقایسه نیست اما همین آیفون تصویری هم تاثیر زیادی در جلوگیری از سرقت دارد. برای افراد سودجو سرقت از منازلی که آیفون تصویری دارند کار پیچیده تری است و معمولا کمتر سراغ آنها می روند. آیفون های تصویری انواع مختلفی دارند حتی برخی از آنها امکان ثبت وقایع را برای مدتی دارند. قیمت آیفون تصویری با بسیاری از آیفون های معمولی تفاوت به خصوصی ندارد و یکی از اصلی ترین راهکار ها برای افزایش ایمنی منزل می باشد.

سخن نهایی

در حال حاضر بکار گیری از پروتکل های امنیتی برای خانه، محل کار و... ضرورت بیشتری پیدا کرده است. اگر قصد خرید دارید یا برای خرید محصولاتی همچون دزدگیر، آیفون تصویری و... به مشاوره احتیاج دارید می توانید با تیم کهربادر تماس بگیرید. کهربادر برند معتبری است که سالها در زمینه کرکره برقی ، جک درب پارکینگ، آیفون تصویری و... فعالیت می کند و سابقه درخشانی دارد. کارشناسان کهربادر می توانند به شما در جهت بالا بردن ایمنی خانه مشاوره رایگان دهد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول