اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مهرعلیزاده: مشکل اصلی کشور اقتصاد است/ برخی به دوچرخه‌سواری جوانان گیر می‌دهند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم، این بار به دقت مطالعه کنید مشکل امروز کشور اقتصاد است و کسی می‌تواند این مشکلات را برطرف کند که درس اقتصاد خوانده باشد.

مهرعلیزاده: مشکل اصلی کشور اقتصاد است/ برخی به دوچرخه‌سواری جوانان گیر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مهرعلیزاده عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان چهارمحال و بختیاری از طریق شبکه جهانبین گفت: امروز کشور ما در موقعیت خطیر تاریخی قرار گرفته است و مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد که راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیچیده کشور پیدا کنند.

70 درصد جامعه زیرخط فقر هستند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مسائل معیشتی، فقر، تنگدستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی در بین اقشار جامعه، افزایش سطح خط فقر و رسیدن آن به 70 درصد جامعه و کشمکش‌های بین افراد و گروه‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله مهمترین مشکلات جامعه است.

وی اضافه کرد: برخی مسئولان متاسفانه اختلاس، دست ناپاکی، دزدی، فساد، فشار بر مردم و تحمیل زندگی سخت را در رویه‌های مدیریتی خود برگزیده‌اند و سبب مشکل در زندگی مردم شده و امید به آینده را در بین جامعه کم کرده‌ا‌ند.

اقدامات مسئولان به اعتماد مردم نسبت به نظام آسیب زده است

مهرعلیزاده با بیان اینکه برخی از اقدامات مسئولان یا بهتر بگویم نامسئولان به اعتماد مردم به نظام و حاکمیت آسیب زده است، عنوان کرد: عده‌ای می‌خواهند به شکل تمامیت‌خواهی بر همه ارکان این مملکت مسلط شوند و دیدگاه‌های تنگ‌نظرانه خودشان را مسلط کنند وهمین باعث عصبانیت مردم می‌شود.

وی با اشاره به عدم توجه مسئولان به بحران آب در کشور، افزود: آن وقت عده‌ای به دوچرخه‌سواری جوانان، بزم موسیقی و شعرخوانی و آب بازی جوانان در پارک گیر می‌دهند و این درد بزرگی است.

شعارهای مرگ بر فلانی را تعطیل کنیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای به جای درست کردن معیشت، مردم را به خیابان‌ها می‌ریزند و شعار مرگ بر فلانی می‌دهند و یان سبب ایجاد دشمنی‌ها و کینه‌ها می‌شود، افزود: ما باید در برخورد با دنیا بزرگواری داشته باشیم چرا که ما تاریخ امپراتوری هزاران ساله داریم.

رانت در مقابل تولید ایستاده است/مردم باید یک درس خوانده اقتصاد را انتخاب کنند

وی با بیان اینکه رانت و ارتباطات زیرمیزی نمی‌گذارد راه برای تولید باز شود و مردم زندگی شرافت‌مندانه داشته باشند، توضیح داد: مردم، این بار به دقت مطالعه کنید مشکل امروز کشور اقتصاد است و کسی می‌تواند این مشکلات را برطرف کند که درس اقتصاد را خوانده باشد.

مهرعلیزاده اضافه کرد: دوباره تکیه کردن به یک فرد فرهنگی، نظامی، قاضی، امنیتی و حقوق‌دان نمی‌تواند این مشکلات را حل کند ما امروز مشکل اقتصاد داریم این افراد بهتر است به همان دادگاه، پادگان، مراکز فرهنگی و قانون‌گذاری برگردند و کسی روی کار بیاید که کاردان باشد.

وی ادامه داد: شعار من در این انتخابات زندگی است یک زندگی آبرومندانه، باشرافت، باامید، باافتخار و باعزت و به دور از هرگونه جنگ، زور و تحکم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجاره بدهید مردم زندگی کنند و در زندگی مردم مداخله نکنید، مملکت قانون دارد و همین بیکاری و گرسنگی برای مردم کافی است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول