اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قاضی‌زاده: وظیفه مسئولان جلب رضایت مردم است/ بازبینی روش اداره کشور

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلی‌ترین وظیفه مسئولین این است که رضایت مردم را جلب کند.

قاضی‌زاده: وظیفه مسئولان جلب رضایت مردم است/ بازبینی روش اداره کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم کرمان اظهار داشت: سرزمین کرمان مهد تمدن ایران است و ابتدایی‌ترین تاریخ تمدن ایران متعلق به این استان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کرمان استانی بزرگی است و اخیرا هم در شهرهای مختلف استان رفتم و با مشکلاتشان آشنا شدم، عنوان کرد: در بحث گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مدیر تراز را معرفی کردند و آن هم حاج‌قاسم است که مرد میدان و ساده و خاکی بود.

وی با بیان اینکه باید مدل جدید مدیریت و مکتب مدیریتی حاج قاسم را ارائه کرد، بیان داشت: دولت سلام و جوان با مدل مدیریتی حاج قاسم می‌خواهد پا به میدان بگذارد و از او استعانت بجوید.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: چند سالی است با جمعی از جوانان باتجربه و اندیشمند بخصوص در گام دوم انقلاب، کارهای جدی در این حوزه انجام دادیم آنچه به آن رسیدیم این است که مشکل فقط در این نیست که این جناح و آن جناح سر کار باشد و ۲۷۵ اتوبوس مدیر بیایند و بروند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مسئله این آدم‌ها نیستند بلکه مسئله اصلی روش حکمرانی و ‌نوع نگاه به مردم در اداره کشور است، ادامه داد: مسئولین قیم یا کارگزاران مردم نیستند که به محض اتمام انتخابات هر تصمیمی را در مورد مردم و بدون توجه به منافع آنها می‌گیرند.

وی اظهار کرد: سعی کردیم که روش اداره کشور را بازبینی کنیم و در روش حکمرانی جدید، امور به مردم واگذار شود، آیا شما مصالح استان را بهتر درک می‌کنید یا فلان کارشناس در وزارتخانه و اینکه همه امکانات کشور در اختیار پایتخت باشد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در طراحی ما همه شهرستان‌های ما پایتخت می‌شود اکنون همه امور در تهران جمع است از اختیارات اصل قانون که در اختیار دولت گذاشته است دولت اختیارات خود را به فرمانداران تفویض می‌کند در حوزه تصدی و اجرا و فرمانداران را پاسخگو به مردم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولین استان با نظر نخبگان استان منصوب می‌شوند و اگر مردم از آنها اعلام عدم رضایت کنند عزل می‌شود، بیان کرد: اصلی‌ترین وظیفه مسئولین این است که رضایت مردم را جلب کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اشاره‌ای به مشکلات شهرستان‌های استان نیز داشت و خاطرنشان کرد: برای هر کدام از این مشکلات باید برنامه و راهکار ارائه کرد.

انتهای پیام/3388/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول