اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

تحریف آنلاین مناظرات انتخاباتی توسط BBC

بی‌بی‌سی فارسی که این روزها از هیچ اقدامی در جهت کاهش مشارکت و تخریب نامزدهای ریاست جمهوری دریغ نکرده این بار دست به تحریف آشکار زد.

تحریف آنلاین مناظرات انتخاباتی توسط BBC

از شایعه تا واقعیت: BBC فارسی که این روزها به همراه دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی از هیچ اقدامی برای تخریب نامزدهای جبهه انقلاب از جمله ابراهیم رئیسی دریغ نکرده، این بار نیز همزمان با پخش مناظره، بخشی از صحبت‌های رئیسی در مناظرات ریاست جمهوری را تحریف کرد.

درحالی که ابراهیم رئیسی با انتقاد از حرکت نمایشی همتی در ارائه لیست بدهکاران در مناظره تلویزیونی اعلام کرد: مردم می‌دانند که ما ابا این افراد برخورد کردیم اما برای مردم سوال می‌شود که اگر آقای همتی مسئولیت داشت که لیست ۱۱ نفر را بدهد، چرا تا به امروز و قبل از مناظرات نداد؟ اگر مسئولیت نداشت، چرا الان لیست می‌دهد؟

درهمین حال بی‌بی‌سی فارسی با تحریف این صحبت رئیسی که حرکت وی را نمایشی قلمداد کرده بود، نوشت که آقای رئیسی از آقای همتی برای دادن فهرست بدهکاران بانکی انتقاد کرد. وحتی تیتر زد: رئیسی خطاب به همتی: الان وقت این است که فهرست ابربدهکاران بانکی را به من بدهید؟

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول