اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امکان تأیید صلاحیت برخی افراد تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: امکان تأیید صلاحیت برخی افراد تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد.

امکان تأیید صلاحیت برخی افراد تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا محمدی امروز در جلسه مشترک روسای هیأت نظارت و رابطین و سربازرسین شهرستان‌های استان زنجان اظهار کرد: مسیر برای برگزاری انتخابات از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و مشکل خاصی در این باره وجود نداشت.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیند تایید صلاحیت‌ها به صورت قانونی طی شده است، تصریح کرد: موردی نیست که شخصی ادعا کند، فرد دارای صلاحیت رد شده یا فرد فاقد صلاحیت تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه همه جلسات با اتفاق آراء، صورت جلسه شده است، اضافه کرد: عملکرد هیأت نظارت در استان قابل دفاع است.

محمدی با اشاره به اینکه ۴۴ مورد از شهرستان‌ها رد صلاحیت شده بودند که با استعلام‌های سفید ۱۱ نفر از این ۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند، گفت: تا یکروز مانده به انتخابات امکان تایید افراد وجود دارد اما نباید دلسرد و ناراحت بود.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه در بخش، شهرستان، استان و هیأت مرکزی طبق قانون انجام می‌شود و شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد، اضافه کرد: بهترین اقدام ممکن در تایید صلاحیت کاندیداهای شهرستان‌ها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات روستاها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: با پایان تأیید صلاحیت‌ها انتخابات وارد لیله‌القدر نظام اسلامی شده‌ایم و باید تلاش کنیم که مشارکت بالا باشد.

محمدی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بر مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی می‌افزاید و ضروری است همگان نسبت به دعوت مردم در پای صندوق‌های رای اقدام کنند، گفت: شبکه نظارتی استان نیز در این باره فعالیت لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به برخی از دوره‌های آموزشی برگزار شده در این بخش بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی چهره به چهره نیز در این باره موثر بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول