اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشکلات در قهر با صندوق‌ها حل نمی‌شود/ مشارکت حداکثری در انتخابات نیاز امروز کشور است

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان گفت : مشکلات امروز جامعه در قهرکردن با صندوق‌های رای حل نمی‌شود بلکه نیاز امروز کشور حضور حداکثری در انتخابات است.

مشکلات در قهر با صندوق‌ها حل نمی‌شود/ مشارکت  حداکثری در انتخابات نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر ، حجت الاسلام احد عبدالهی عصر امروز در جلسه گفتمان سازی انتخابات با محوریت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در حوزه علمیه خواهران پل‌دختر اظهار کرد :حضور پررنگ  و پرشور مردم به معنای سرپوش گذاشتن روی مباحث و مشکلات اقتصادی و عالی بودن معیشت مردم نیست و زندگی اقشار زیادی از مردم حتی روحانیون بیشتر ازسایر اقشار تحت تاثیروضعیت کنونی قراردارد.

وی افزود: دشمنان و رسانه های معاند با سو استفاده نا بسامانی‌های موجود کمپین‌هایی در راستای حضور حداقلی در انتخابات راه انداخته اند اما به طور قطع مردم با بصیرت ایران در انتخابات 28 خرداد جاری با حضور در صحنه درس دیگری به دشمنان خواهند داد.

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان گفت :ملت ایران اهل جبهه مقاومت هستند و جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف طی 40 سال در ابعاد مختلف علمی و پژوهشی و غیره با زحمات زیاد پیشرفت‌های فراوانی داشته که حفظ آن نیاز به حضور ملت ایران به ویژه در عرصه انتخابات است.

وی افزود: انتخابات حق همه و تکلیف شرعی و به فرموده امام راحل حفظ انقلاب از اوجب واجبات است که انتخابات مقدمه این واجب و اگر رییس جمهور با رای کم منتخب شود موجب خوشحالی دشمنان می‌شود.

عبدالهی بر دقت در انتخاب اصلح تاکید کرد و یادآورشد: متاسفانه برخی کاندیداها در مناظرات با بی اخلاقی به یکدیگر تیکه انداخته که به دور ازاخلاق است.

وی افزود: دولت باید بر اساس سیره پیامبر(ص) و دولت علوی بر اساس قرآن و سنت شکل گیرد و با رعایت اخلاق ، نسبت به معاد ، فرهنگ اسلامی ، معیشت و اقتصاد به عنوان 2 رسالت مهم بی تفاوت نباشد و در مقابل مستکبران و زورگویان بایستد.

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکا خوشبین نیستم که این فرمایش ریشه در نهج البلاغه دارد و باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که به دشمنان خوشبین نباشد و به جای بی تفاوتی نسبت به فرهنگ و سنت مردم بتواند از اطرافیان خود مراقبت و مواظبت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول