اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بابایی: اصلاح‌طلبان 32 سال در این کشور قوه مجریه را در اختیار داشتند و باید پاسخگو باشند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اصلاح‌طلبان در طول 32 سال از 42 سال پس از پیروزی انقلاب قدرت اجرایی کشور را در دست داشتند و امروز به جای انتقاد باید پاسخگو باشند.

بابایی: اصلاح‌طلبان 32 سال در این کشور قوه مجریه را در اختیار داشتند و باید پاسخگو باشند

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس‌ گفت: اصلاح‌طلبان در 32 سال از 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت اجرایی کشور را در دست داشتند امروز باید به جای انتقاد باید پاسخگو باشند.

وی افزود: از این گذشته در این کشور هر اتفاقی اعم از خوب یا بد افتاده آقایان در آن شریکند اگر خوب بوده سهیمند و اگر بد بوده هم سهیمند باید پاسخ دهند.

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال آقای همتی که امروز نامزد انتخابات ریاست جمهوری است در  تصمیمات اقتصادی دولت آقای روحانی و دولت‌های اصلاح‌طلب قبل نقش تعیین کننده داشته و مشکلات پولی و مالی  امروز نتیجه تصمیمات این آقا است.

بابایی خاطرنشان کرد: آقای همتی در دوره‌های مختلف مدیرعاملی بیمه مرکزی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران و ریاست کلی بانک مرکزی را برعهده داشته و امروز در قبال مشکلات پیش آمده اقتصادی کشور باید پاسخگو باشد.

وی افزود: ما منکر نبود نقص و عیب در کار نیستیم بلکه باید به جای تخریب یکدیگر همپوشانی داشته باشیم تا مشکلات حل شود و همه می‌دانیم که با نزاع و اختلاف مشکلی از کشور حل نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول