اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمایت بازاریان و اصناف همدان از آیت‌الله رئیسی

نماینده بازاریان و اصناف همدان گفت: بازاریان و اصناف همدان حمایت قاطع خود را از آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

حمایت بازاریان و اصناف همدان از آیت‌الله رئیسی

محمد ارغوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: بازاریان و اصناف همدان اطمینان دارند که آیت‌الله رئیسی توان بازگرداندن امید را به جامعه دارد و می‌تواند در راه حل مشکلات اقتصادی گام‌های استوار بردارد.

وی گفت: به همین منظور مدیران اتحادیه‌های صنفی همدان، اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

نماینده بازاریان و اصناف همدان با اشاره به اینکه کشور نیاز به رئیس جمهوری کاربلد، مردمی، جهادی و دغدغه‌مند دارد بیان کرد: معتقدیم آیت‌الله رئیسی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است و کارنامه ایشان نشان از پیگیری امور و نگاه ویژه به مسائل اقتصادی و رفع مشکلات دارد.

به گزارش فارس متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هزاران درود و سپاس بر آنان که حلاوت شیرین آسایش دنیا را فراموش کرده و سختی‌های سنگر خدمت را جانانه به جان خریدند تا از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت‌های همرزمان شهیدشان می‌باشد، حراست و پاسداری کنند.

اینک پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، به حساس‌ترین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی که منجر به انتخاب رئیس جمهور مردم می‌شود می‌رسیم که دستاورد بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به حساب می‌آید و با خون سرخ جوانمردان و دلیران این سرزمین آبیاری شده که بدون تردید قصور در نگهداری آن گناه نابخشودگی بزرگی خواهد بود.

متأسفانه در حال حاضر در کشور شاهد عقب‌ماندگی‌های بسیاری در شاخص‌های توسعه‌ای هستیم که رفاه و آسایش مردم را متزلزل کرده است و در سایه برخی از تصمیم‌گیری‌های نادرست اجرایی، کشور در شرایط مطلوب به سر نمی‌برد و مردم با دغدغه معیشت روبه‌رو هستند که بر هیچ کس پوشیده نیست. متاسفانه ملت بزرگ ایران در چند سال گذشته بهترین شعارها و وعده‌های توخالی را شنیدند که در نتیجه آن اعتماد مردم نسبت به دولتمردان تضعیف شد، هرچند ملت آگاه ایران هرگز ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل و شهدا پا عقب نگذاشته و پشتیبانی خود را به طرق مختلف ثابت کرده‌اند و همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشتند. سوء مدیریت در ناکارآمدی‌ها و حصول ناکامی‌ها، مشکلات و بحران‌ها و ایضاً بی‌عدالتی‌ها و مفسده‌های اقتصادی، عدم پاسخگویی و قرار گرفتن در معرض مطالبه‌گری ارگان‌های نظارتی نظام و پاسخگویی به مردم مظلوم موجب شده تا سیدی از تبار پیامبر مکرم اسلام فریاد مبارزه گری با فساد و بی‌عدالتی را سر دهد و علمدار احقاق حق و حقوق مردم عزیز ایران اسلامی باشد. از آنجا که کشور در شرایط کنونی به شدت نیازمند تشکیل دولتی انقلابی و فسادگریز، خادم و متعهد، جهادگر، متخصص، دلسوز، مخلص، مطالبه‌گر و از جنس مردم بوده که صادقانه در کنار مردم باشد و خود را واقعا خادم ملت بداند، اصناف به عنوان حامیان همیشگی انقلاب اسلامی بر خود لازم دانست که کاندیدای مورد حمایت خود را معرفی نمایند.

امروز ایران اسلامی؛ رئیس جمهوری می‌خواهد که حراست و صیانت و پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را بر خود امر مهم و واجب بداند و خدمتگزاری خالصانه، بی ریا و بی‌ادعا به آحاد ملت ایران در جهت کاهش و رفع نارسایی‌ها و مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و... را در کمال امانتداری و ساده‌زیستی بر خود و کارگزاران و دولتمردان واجب کفایی دانسته و وجود صفات، مؤلفه‌ها و اصولی همچون مهذب بودن به اخلاق، التزام به جوانگرایی و تغییر بنیادین در ساختار مدیریتی کشور، تخصص و تعهد، فسادگریزی و اخلاقمداری، وظیفه‌گرایی و خدمتگزاری و ملتزم بودن به سیره حکومت علوی(ع) را در انتخاب و تعیین مسئولین و عوامل دولت خود به عنوان شرط لازم معین کرده و نصب‌العین خود قرار دهد، رئیس جمهوری که پاکدست و باتقوا، تدبیرگر و درست‌اندیش، با تجربه و آگاه به امور و بدور از تزویر و ریا و عاری از مغالطه‌گری و اشرافی‌گری سیاسی و منزّه از عوام فریبی، سیاست‌ورزی مزورانه و فلسفه‌بافی‌های واهی که با تلاش و معاضدت شبانه‌روزی و جهادگرانه بتواند با بهره‌گیری از نیروهای خالص و پاک سرشت و جوانان متخصص و متعهد ایران، اقتصاد و امنیتی در هم تنیده و کارآمد، پیشرفت‌محور و توسعه نگر و متناسب و شایسته با ظرفیت‌ها و اولویت‌ها و نیاز کشور را به منصه ظهور برساند.

خدا را شاکریم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور؛ سیّدی پاک دست و پاک سرشت از سلاله خاندان عصمت و نبوّت، کارگزار و خدمتگزاری متواضع و بی ریا، عنصری مقتدر و باصلابت، مدیری مدبر و با تجربه، انسانی سلیم النفس و دوستدار خدمت به خلق؛ در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد و انشاءالله به مدد الهی و با پشتوانه اعتماد قاطبه عموم مردم شریف و فهیم ایران اسلامی و به برکت خون شهدا با رأی قاطع مردم، سکاندار دولت سیزدهم در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

اصناف و بازاریان به عنوان قشری تاثیرگذار در توسعه همه‌جانبه کشور و حسب تکلیف شرعی و ملّی برای اثر گذاری هرچند اندک در این حماسه ملی، بدینوسیله ضمن دعوت از همه ملت فهیم ایران برای حضور حداکثری در انتخابات در کمال خرسندی حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اعلام می دارد و تمام قدرتش را برای جذب آرای مردم به کار خواهد بست. اصناف و بازاریان امیدوارند به مدد خدای متعال، در کنار مردم ایران با همت عالیه و عزم ملّی ضمن خلق حماسه‌ای بی‌نظیر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انشاءالله این خادم صدیق و سیّد بزرگوار، متواضع و شجاع را در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران به توفیق خدمت نایل آورند تا شاهد کشوری آباد و حل مشکلات اصناف و بازاریان باشیم و نظرات آنها در تصمیم گیری‌های اقتصادی کشور مورد توجه قرار گیرد .والسلام

روسا و جمعی از هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و اصناف بازاریان همدان

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول