اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است و ثمرات بی بدیل این درخت پربار، نه محدود به شخص و اشخاص بوده و نه محدود به زمان و مکان خاصی است.

شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، در دیدار با جمعی از مدافعان حرم اظهار داشت: "حضور سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه و تامین کننده امنیت پایدار می باشد."

وی تاکید کرد: امروزه جبهه مقاومت در منطقه، یک برانگیختگی از قدرت و یک "قدرت سوزان" در مقابل دشمن ایجاد کرده که وحشت بر جسم و روان دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است. 

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین افزود: جریانات مقاومت در سوریه و عراق همچنان در حال فعالیت هستند و با هیچ گونه اُفتی مواجه نشده اند. در مقابل می بینیم دشمنان مقاومت و هم دستان خبیثشان در منطقه و جهان با فرسودگی دولت ها و قدرت هایی مواجه هستند که روزی حتی گمان نمی بردند به این مرحله برسند.

وی اضافه کرد: دشمنانی که گمان می کردند با به شهادت رساندن شیرمردی چون سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، به گمان خود، فاتحه مقاومت و نیروی قهرمان قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوانده اند و مقاومت را به قدری تضعیف کرده اند که کاری از پیش نخواهد برد؛ در حالی که همگان دیدیم که شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است و ثمرات بی بدیل این درخت پربار، نه محدود به شخص و اشخاص بوده و نه محدود به زمان و مکان خاصی می باشد. این ثمره و برکات، ازلی و ابدی می باشد و هیچ نیرویی توان سلب این قدرت را نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقاومت یک جریان فکری و یک روش و منش زندگی و آرمانی و اعتقادی است که خواب را بر چشم زورگویان عالم حرام کرده و قسم خورده است تا از بین بردن تمام دشمنان امنیت و آرامش در منطقه از پای نخواهد نشست و بحمد الله امروز می بینیم که با چنان صلابت و قدرتی در منطقه حضور به هم رسانده است که  نفس های دشمن به شماره افتاده است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی ضمن تاکید بر این که قدرت نظامی و امنیتی در امتداد سیاست است، تصریح کرد: "وقتی نیروی های مسلح ما و به ویژه نیروی قدس در عرصه های بین المللی و "میدان" حضور دارند و دشمن را شکست می‌دهند، یعنی دشمن در عرصه‌های سیاسی و امنیتی هم شکست می‌خورد که خوشبختانه ما با خزان قدرت دشمنان در منطقه مواجه هستیم.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول