اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روزانه 180 خودرو در مبادی استان اعمال قانون می‌شود/صدور 3483 قبض جریمه در خردادماه

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه ۱۸۰ خودرو در مبادی استان اعمال قانون و ۲۵۰ خودرو غیر بومی عودت داده می‌شوند.

روزانه 180 خودرو در مبادی استان اعمال قانون می‌شود/صدور 3483 قبض جریمه در خردادماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سیروس میرزایی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ممنوع نشدن تردد خوروهای ناوگان عمومی و ورود تورهای تفریحی به خصوص در شهرستان سامان افزایش یافته و همین امر موجب نارنجی شدن هفت شهرستان شده است.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در خصوص تردد در ایام کرونا خاطرنشان کرد: روزانه ۱۸۰ خودرو در مبادی استان اعمال قانون و ۲۵۰ خودرو غیر بومی عودت داده می‌شوند.

میرزایی به آمار تردد خودروها در خرداد ماه اشاره کرد و افزود: آمار تردد در خرداد ماه سال گذشته،۳۳۳ هزار و ۵۳۱ خودرو بوده که در خردادماه امسال به ۵۹۱ هزار و ۵۹۳ رسیده است که ۲۸ هزار از این ترددها در مسیر شهرکرد_ اصفهان بوده است.
 
وی بیان کرد: ۷۹۴ مورد تذکر لسانی، عودت ۵۲۸ دستگاه خودرو، سه هزار و 180 مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، 300 مورد جریمه  ۵۰۰ هزار تومانی و سه مورد جریمه‌ یک میلیون تومانی در ماه جاری داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در خصوص آمار بازدید از اصناف استان اظهار داشت: هشت هزار و ۴۴۷ مورد بازدید از اصناف انجام شده که به ۳ هزار و ۶۷۱ مورد تذکر داده شد، ۶۱۶ مورد اخطار گرفتند و ۳۷۳ مورد نیز پلمب شدند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول