اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرادی طبق رده‌بندی جهانی وزنه‌برداری سهمیه المپیک نگرفت

با اعلام رسمی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری سهراب مرادی حضور در المپیک را از دست داد.

مرادی طبق رده‌بندی جهانی وزنه‌برداری سهمیه المپیک نگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری رنکینگ نهایی وزنه‌برداران را اعلام کرد و براساس آن نفراتی که سهمیه المپیک توکیو را گرفتند، مشخص شدند.

طبق سیستم کسب سهمیه، هشت نفر اول هر وزن به همراه بهترین وزنه برداران هر قاره مجوز حضور در المپیک را گرفتند و به این ترتیب، سهراب مرادی وزنه‌بردار اصفهانی در بین نفرات برتر حضور نداشت و در سهمیه المپیک نگرفت.

مرادی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق شده بود با کسب مدال طلا برای اصفهان افتخارآفرینی کند، از امید‌های اصلی برای کسب سهمیه المپیک توکیو بود تا بتواند افتخارات گذشته را تکرار کند.

مرادی در روند آماده‌سازی برای کسب سهمیه المپیک دچار مصدومیت شد اما تعویق یک‌ساله المپیک این شانس را به مرادی داد تا دوباره برای کسب سهمیه تلاش کند؛ مرادی می‌توانست با حضور در مسابقات و کسب امتیاز در رده‌بندی جهانی صعود داشته باشد و سهمیه بگیرد.

این وزنه‌بردار اصفهانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شد و در صورتی که در مسابقات بین‌المللی کلمبیا نیز به مدال می‌رسید، به احتمال زیاد سهمیه می‌گرفت اما مصدومیت دوباره باعث شد در کلمبیا روی سکو نرود و به این ترتیب سهمیه المپیک از دست رفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول