اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تمدید 3 روزه پویش شفافیت در هرمزگان/ استقبال کاندیداهای شورا از فراخوان نهاد شفافیت و عدالت

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان گفت: با توجه به استقبال گسترده کاندیداهای شورای شهرهای مختلف هرمزگان در پیوستن به کمپین پویش شفافیت، این پویش تا سه شنبه 25 خردادماه تمدید شد.

تمدید 3 روزه پویش شفافیت در هرمزگان/ استقبال کاندیداهای شورا از فراخوان نهاد شفافیت و عدالت

پرویز سالاری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: کمپین پویش شفافیت در راستای ارتقای سلامت اداری، مالی، اخلاقی و سیاسی و مقابله با فساد از ابتدای خردادماه همزمان با سراسر کشور در هرمزگان نیز آغاز شد که با استقبال گسترده کاندیداهای شورای شهر بندرعباس مواجه شد و لذا این کمپین تا 3 روز دیگر (25 خردادماه) تمدید شد.

وی افزود: تاکنون شمار زیادی از کاندیداها با حضور در دفتر دیده بان شفافیت در بندرعباس واقع در بلوار معلم نبش بهارستان 12 مراجعه و ضمن پیوستن به این پویش، آمادگی خود را برای حمایت از شفافیت به عنوان عنصر نجات‌بخش حرکت‌ شوراها از جناح‌بندی‌های سیاسی و آلودگی‌های اعتمادشکن اعلام داشتند.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان همچنین تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی در استان و به منظور تسهیل پیوستن به این پویش از دیگر شهرهای استان، دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت در میناب به آدرس بلوار آل محمد، جنب آموزشگاه میلاد، دبستان غیردولتی نور ولایت از ساعت 8 تا 12 با شماره تماس 01976236639 (محمد جاشونیا) و در شهرستان بندرلنگه به آدرس خیابان انقلاب، روبروی حسینیه راشد، دفتر نمایندگی روزنامه کیهان از ساعت 8 تا 14 و 17 تا 20 با شماره تماس 09173621619 (مهدی سالاری) مراجعه نمایند.

سالاری گفت: اسامی شرکت کنندگان در این پویش نیز روز دوشنبه و سه شنبه اعلام عمومی خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول