اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نیکزاد: دولت کنونی مأمنی برای رانت‌خواران/طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می‌کنیم

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه دولت کنونی مأمنی برای رانت خواران شده، گفت: طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می‌کنیم.

نیکزاد: دولت کنونی مأمنی برای رانت‌خواران/طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی نیکزاد امشب در جمع حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میدان شهدای ذهاب «شهرداری» رشت با اشاره به پیشتازی گیلان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: میرزاکوچک جنگلی در تشکیل انقلاب اسلامی و مبارزه با استبداد نقش پر رنگی داشته‌اند و پس از آن نیز این مبارزات ادامه داشته است.

وی با اشاره به مبارزات گیلانی‌ها پیش و پس از انقلاب اسلامی افزود: نقش مردم گیلان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم ۸۰۰۰ شهید بوده است.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به بصیرت گیلانی‌ها گفت: مردم ولایت‌مدار این استان ۸ دی‌ را رقم زدند که زمینه شکل‌گیری حماسه ۹ دی در ایران اسلامی شد.

نیکزاد با اشاره به مزیت‌های نسبی گیلان در تولیدات کشاورزی و صنعتی بیان کرد: علیرغم توانمندی‌های بسیار خوب در گیلان، این استان در محیط‌زیست، تراکم جمعیت و بیکاری و عدم مدیریت شهری در رنج است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها برای مدیریت بر این مردم با شعار انقلاب از مردم رای گرفتند اما کاری نکردند، افزود: اگر این مسؤولین کاری می‌کردند آیت الله رییسی حاضر نمیشد تا رشت الکتریک، پوشش و سایر را نجات دهد.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه دولت تحریم‌ها را بهانه ناکارآمدی کرده، گفت: زمین، انبوه‌سازان و سایر نهاده‌های توسعه ربطی به هم ندارند و این وهم برای جمهوری اسلامی است که به جای  قرارگاه توسعه در این استان قرارگاه مرغ میزنند.

نیکزاد با اشاره به تعارض‌های منافع بیان کرد: دولت نتوانسته با قاچاق کالا، ارز رانتی، تولید و غیره حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت ارزهای میلیاردی دولتی را برای غذای سگ و گربه و دسته بیل هزینه کرده، تصریح کرد: علیرغم ورود مجلس جهت حمایت از کشاورزان، دولت از خرید گندم تضمینی آن حمایت نکرد و در کنار آن نقدینگی را به جای تولید در بازار برد که نتیجه آن تورم ۵۱ درصدی بود.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه بسیاری از نزدیکان دولت دچار تخلف شده و دارای پرونده هستند، گفت: اکنون وقتی دولت را می‌نگریم شرم‌مان می‌شود که با تقدیم این همه شهید، فاسدان را پرورش داشته و مأمنی برای رانت‌خواران شده است.

نیکزاد با اشاره به رویکرد دولت رییسی به مسایل سیاست خارجی بیان کرد: ما با گفت‌وگو مخالف نیستیم بلکه خواهان گفت‌وگوی عزتمندانه هستیم.

وی با بیان اینکه دولت میدان را به تمسخر گرفت، افزود: دولت با این کار، خواری خود را به همه نشان داد اما بدانید فرزندان ایران اسلامی خون حاج قاسم را خواهند گرفت.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به رها شدگی در فرهنگ افزود: خودتان مدعی هستید که دولت از فرهنگ فاصله گرفته و اکنون شاهد هستیم که وضعیت ازدواج جوانان اینچنین هست و تسهیلات دولت نیز به بیراهه رفته است.

نیکزاد با بیان اینکه دولت کنونی اجازه نداده تا تسهیلات ارزان در اختیار مردم قرار بگیرد، گفت: به جرئت میتوان گفت دولت به فرهنگ جفا کرد و اقتصاد، معیشت، بورس و غیره را به هیچ برد.

وی با بیان اینکه دولت در بورس سرمایه های مردم را به قهقرا برد، تصریح کرد: پول مردم را به خود مردم دادید و بر آنها منت نهادید اما این شیوه دولت‌داری نیست و باید دولتی مستقر باشد تا تمام آن تابع امر ولی امر مسلمین، اقتدار محور باشید و همه چیز را برای مردم بداند.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه ایران فقط تهران نیست، افزود: بیشترین GDP ایران در تهران هست در حالیکه همه جای کشور ایران است و باید دولتی مستقر باشد تا توزیع درآمد ها عادلانه باشد.

نیکزاد با اشاره به ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه دولتی برای کالاهای اساسی گفت: آیا شما کالای دولتی را در سفره‌های خود دیدید و یا اینکه در دیگر کالاها آرامشی را بازار به خود دیده است.

وی با بیان اینکه دولت در اصل ۴۴ بیت‌المال را ضایع کرده، تصریح کرد: ما به دنبال دولتی قوی، عدالت محور، خردورز و با طهارت اقتصادی هستیم و متعهد می‌شویم حتی یک بخشدار را که دارای طهارت اقتصادی نباشد را بر مسند قدرت ننشانیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول