اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی توسط پلیس وظیفه‌شناس رابری

فرمانده انتظامی رابر از رد رشوه 100 میلیون ریالی ماموران پاسگاه انتظامی هنزای این شهرستان خبر داد.

رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی توسط پلیس وظیفه‌شناس رابری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید ناصری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی هنزا هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در ادامه طی یک عملیات ضربتی، این خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی رابر بیان داشت: ماموران در بازرسی انجام گرفته از این خودرو متوجه شدند، 4 سرنشین آن از اتباع غیرمجاز هستند و از این‌رو آنان را به پاسگاه منتقل کردند که راننده این خودرو در مسیر انتقال به پاسگاه مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه برای رهایی از دست قانون به ماموران پلیس پیشنهاد می‌دهد اما این پیشنهاد با عزت نفس و صحت عمل ماموران مربوطه رد و مراتب صورتجلسه می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه این متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197 در میان بگذارند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول